eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySuperkondensatory w SolarisieRe: Superkondensatory w Solarisie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5a058722$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <5a058722$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Superkondensatory w Solarisie
    Date: Fri, 10 Nov 2017 18:10:41 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 24
    Message-ID: <5a05dd93$0$15190$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.158.62
    X-Trace: 1510333843 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15190 83.26.158.62:62682
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2122
    X-Received-Body-CRC: 2681623622
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2618713
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5a058722$0$15207$6...@n...neostrad
    a.pl...
    >Nowe hybrydowe Solarisy odznaczają się znakomitymi parametrami
    >jezdnymi, w szczególności cechuje je energiczne, a przy tym płynne
    >przyspieszenie. Jedną z głównych cech napędu jest możliwość
    >odzyskania podczas hamowania energii kinetycznej. Ta z kolei zostaje
    >później zamieniana w energię elektryczną i w tej postaci jest
    >gromadzona w magazynach energii - superkondensatorach o pojemności
    >0,82 kWh.

    >Na razie ma to sens w autobusach, bowiem superkondensatory mają
    >4-krotnie mniejszą gęstość energii. Ale już się pracuje nad
    >mniejszymi tego typu urządzeniami. W osobówkach też będą, pewnie w
    >ciągu kilku lat. Z drugiej strony Toyota zapowiedziała właśnie nowe
    >baterie Litowo-jonowe ze stałym elektrolitem o podwójnej gęstości
    >energii. Tak więc wyścig trwa :-)

    baterie z kondesatorami nie musza konkurowac, moga sie uzupelniac.
    Do odzyskania energii z hamowania swietne.

    Tylko ze ... wymaga elekrycznego napedu, a co najmniej hybrydowego.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: