    From: Tomasz Szczesniak <t...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Supernagrywarka HDD
    Date: Sun, 1 Nov 2009 22:47:04 +0000 (UTC)

    Dnia Sat, 31 Oct 2009 22:17:22 +0100 na fali pl.misc.elektronika stacja
    Adam Dybkowski <a...@4...pl> nadala:

    >:-o Chyba każdy tuner zewnętrzny HD - czy to satelitarny, czy cyfrowej
    > kablówki, ma obok HDMI także i wyjście komponentowe. A jak wiadomo tam
    > nie ma HDCP :) więc nagrywać można do woli.

    Nie zdziwiłbym się, gdyby na wyjściu komponentowym HD był sygnał tylko
    wtedy, gdy oryginalny materiał nie jest zabezpieczony.

    > Przydałaby się po prostu możliwość przerzucenia nagranych (na nbox
    > recorder) filmów w rozdzielczościach HD do komputera, a stamtąd dalej
    > np. do XStreamera. O ceny kart PCI Express z grabberem 720p/1080i po
    > komponencie nie pytam, bo pewnie są wybitnie profesjonalne. :(

    Wybitnie profesjonalne karty to mają z reguły HD-SDI. Ale są dostępne
    karty firmy AJA które mają IO HD również analogowe, za nawet przyzwoite
    pieniądze. Z tym, że zasadniczo są ptrzeznaczone do pracy z FinalCut
    Pro pod makiem, nie wiem co i czy je pod Windows lub Linuksem obsługuje.

    --
    Tomasz Szczesniak

    t...@s...pl
    FIDO: 2:480/127.134 HYDEPARK moderator