  • Data: 2019-12-18 17:01:08
    Temat: Re: Suwak.
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 18 grudnia 2019 08:31:22 UTC-6 użytkownik FreyKol napisał:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Przeredagowałeś i przy tym zmieniłeś treść Ustawy,
    > czyli zmanipulowałeś Ustawę.
    >
    > Wg twojego rozumowania Ustawa ma treść : W warunkach braku znacznego
    > zmniejszenia prędkości na jezdni ". Treść Ustawy jest inna - jak wyżej.

    Hint:

    Jak na pasie zjazdowym pojawi sie korek i czesc samochodow na nim stoi badz porusza
    sie wolno to jest znaczne zmniejszenie predkosci na jezdni czy nie? Cyz na reszcie
    pasow powinno stosowac sie suwak nawet jak samochody poruszaja sie po nich z
    predkosciami 50+?

    Ta ustawa jest bzdurnie napisana, spierac sie o jej zapisy nie ma sensu. Problem jest
    w tym ze jest nieprecyzyjna i wasza dyskusja jest znakomitym przykladem na to jak
    glupia ta ustawa jest.

    Dobrze ze roznice zdan sa tu a nie za kierownica.