  • Data: 2020-01-18 15:18:51
    Temat: Re: Suwak
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 18 Jan 2020 14:40:40 +0100, Shrek napisał(a):
> [...]
    t-suwak-mowi-kierowca-ktory-przed-chwila.html

    > Współwina chyba - tak z tego co wiem jest.

    Na ile sie orientuje, to groza raczej dwie sprawy karne i obaj
    kierowcy zostana skazani.

    Co potem zrobia z tym ubezpieczyciele czy sady w kwestii odszkodowania
    to nie wiem - moze tam sie pojawia wspolwina.

    > A potem jak się znajdzie nagranie albo świadkowie to... No właśnie - co?

    To skonczysz jak ten kierowca co pijaka na czerwonym potracil :-)
    Albo i gorzej.

    Tylko ... znajdzie sie ? W typowej sytuacji potwierdzi twoje slowa,
    co najwyzej sad ci zarzuci ze nie hamowales odpowiednio wczesnie,
    pojdzie o sekunde.

    Albo - taki wyjezdzajacy z prawej podporzadkowanej zdazy skrecic,
    przywalisz w bagaznik. Wtedy sam sie rozgladaj za monitoringiem,
    bo kamerka to moze dowiesc, ze za szybko jechales :-)

    I dopiero gdzies w sytuacji gdy taki wyjedzie, cos go przyblokuje,
    stanie na srodku, a ty zamiast hamowac pomyslisz "jest okazja",
    to film cie moze utopic.

    J.