  • 1. Data: 2020-01-17 20:16:06
    Temat: Suwak
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://moto.pl/MotoPL/7,88389,25607569,ale-teraz-jes
    t-suwak-mowi-kierowca-ktory-przed-chwila.html

    Czy to nie to o tym pisaliscie ?

    Tak po prawdzie ... jeden mogl troche zwolnic i dac sie wyprzedzic, a
    drugi mogl zwolnic jak widzial, ze nie da rady :-)

    Grupowicz, adwokat, policjant ? :-)

    A jak tam inne miejsca - suwak zaczal dzialac ?

    J.

  • 2. Data: 2020-01-17 21:14:54
    Temat: Re: Suwak
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2020-01-17 o 20:16, J.F. pisze:
> [...]
    > drugi mogl zwolnic jak widzial, ze nie da rady :-)
    >
    > Grupowicz, adwokat, policjant ? :-)
    >
    > A jak tam inne miejsca - suwak zaczal dzialac ?

    Jest lepiej. Natomiast najagresywniejsi kierowcy, którzy z premedytacją
    blokują pas - to kobiety.

    --
    MN

  • 3. Data: 2020-01-17 21:22:53
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Marcin N w

    > najagresywniejsi kierowcy,

    kierujący!

    > którzy z premedytacją jblokują pas - to kobiety.

    Mają potrzebę, żeby ktos i w tyłek...

    --
    'Tom N'

  • 4. Data: 2020-01-17 23:40:14
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2020-01-17 o 21:14, Marcin N pisze:

    > Jest lepiej. Natomiast najagresywniejsi kierowcy, którzy z premedytacją
    > blokują pas - to kobiety.

    Bo to dla nich jakby musiały faceta pierwszego przez drzwi puścić :)

  • 5. Data: 2020-01-17 23:53:14
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 17 stycznia 2020 13:19:52 UTC-6 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    > drugi mogl zwolnic jak widzial, ze nie da rady :-)
    >
    > Grupowicz, adwokat, policjant ? :-)
    >
    > A jak tam inne miejsca - suwak zaczal dzialac ?

    To ze gupek to kiszka.
    To ze jak bedzie mial dobra papuge i wyjdzie na jego to juz wiekszy problem.

    *Choc w tym przypadku nie ma znaczacego spowolnienia.

    Ale to nic nie zmienia w kwestii durnosci tego przepisu.

    Moze powinienem kandydowac? Bo ja bym to napisal lepiej...

  • 6. Data: 2020-01-18 08:21:33
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 17.01.2020 o 19:16, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Tak po prawdzie ... jeden mogl troche zwolnic i dac sie wyprzedzic, a
    > drugi mogl zwolnic jak widzial, ze nie da rady :-)

    To właśnie pokazuje dlaczego w Polsce jest więcej wypadków.
    W przypadku kolizji w PL sprawca byłby jasno określony - Peugeot.
    W przypadku kolizji w UK obydwaj byliby winni (przecież nie ma opcji
    żeby go nie zobaczył), obydwaj zapłaciliby więcej za OC w przyszłym
    roku, a przy tej stłuczce pewnie ze 100 funtów wkładu własnego.
    Następnym razem nagrywacz ustąpiłby idiocie i kolizji by nie było.

    Lukasz

  • 7. Data: 2020-01-18 09:13:31
    Od: p...@g...com

    Edukacja (kieleckiego) suwerena trwa ;-)
    W Niemczech zabraliby mu pj skierowali na test dla idiotów który na 99% by oblał i
    jednego matołka na drogach mniej.

  • 8. Data: 2020-01-18 09:23:08
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2020-01-18 o 08:21, ddddddddddddd pisze:
> [...]
    > roku, a przy tej stłuczce pewnie ze 100 funtów wkładu własnego.
    > Następnym razem nagrywacz ustąpiłby idiocie i kolizji by nie było.

    W Polsce też jest duża szansa na współudział. Jest przecież przepis,
    który mówi, że gdy widzisz naruszenie przepisów, ale możesz uniknąć
    stłuczki - to masz obowiązek uniknąć.

    Czyli jak ktoś wyjedzie Ci z podporządkowanej a ty możesz wyhamować - to
    musisz wyhamować a nie wjeżdżać w ofiarę.

    --
    MN

  • 9. Data: 2020-01-18 10:14:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.01.2020 o 09:23, Marcin N pisze:

> [...]
    >
    > Czyli jak ktoś wyjedzie Ci z podporządkowanej a ty możesz wyhamować - to
    > musisz wyhamować a nie wjeżdżać w ofiarę.

    Ciężko udowodnić bez nagrania... BTW - tak obok tematu. Zakładam, że mam
    kamerę było buzi-buzi. Przyjeżdza policja i chce mi tą kamerę
    "zabezpieczyć". Mam obowiązek oddać? Już bez wnikania czyja wina - po
    prostu obawiam się o nagranie. Policjantom nagminnie monitoring się
    psuje - jakieś fatum nad nimi wisi.

    --
    Shrek

  • 10. Data: 2020-01-18 10:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ddddddddddddd d...@f...pl ...

> [...]
    > roku, a przy tej stłuczce pewnie ze 100 funtów wkładu własnego.
    > Następnym razem nagrywacz ustąpiłby idiocie i kolizji by nie było.

    Troche masz racji, jak juz gośc był koło niego to ten z prawej zamiast
    hamować jedzie dalej i trąbi.
    W ogole to jest czesta reakcja ze ludzie zamiast działac (hamować, omijac
    etc) to trąbią...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert