  • 1. Data: 2009-03-30 22:29:39
    Temat: Re: Suzuki GSX 750 Inazuma
    Od: haldziarz <haldziarz@_NOSPAM_o2.pl>

    Kocur57napisal

    > zeskanowalem i zrobilem pdf z manuala do inazumy
    > jakby kto reflektowal to dajcie znac to podesle wam

    > pozdrawiam
    > Kocur57

    Jeśli jest jeszczcze dostępny ten manual inazumy to również prosze o
    wysłanie

    pzdr

  • 2. Data: 2009-04-10 19:49:47
    Od: r...@i...pl

    witam prosilbym o przeslanie manuala do inazumy r...@i...pl

  • 3. Data: 2009-04-20 19:19:45
    Od: czwarek <czwarek2@_NOSPAM_poczta.fm>

    r...@i...plnapisal

    > witam prosilbym o przeslanie manuala do inazumy

    Koledzy mam taką suzi od miesiąca kompletnie jestem zielony co do obsługi
    i eksploatacji takiej maszyny proszę o jakiś wskazówki.Pozdrawiam