    From: Dman-666 <d...@t...o2.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Suzuki Grand Vitara
    Date: Wed, 10 Aug 2011 16:23:40 +0200

    Tak se patrze i patrze jak PW nawija makaron na uszy:

    > Witam Was, i zapytuję, czy rozważając auto 4x4 do codziennego użytku,
    > bardziej jednak na drogi, ale czasem w całkiem sporym śniegu, błocie i w
    > górkach, warto się zainteresować autkiem z tytułu. Chcę kupić mniej więcej
    > czterolatka. Poszukuję opinii na temat psujności, wygody, spalania (raczej
    > benzyna 2l, ale może się skończyć na dieslu 1.8), szeroko pojętych wad i
    > zalet. Na co zwracać uwagę przy ewentualnym zakupie.

    Z mojej lektury wynikaja głownie usterki przeniesienia napedu.
    Wygody tam tyle co w suvach czyli osobowka z siedzeniem jak na
    taborecie. Lepsza alternatywa jest kupno RAV4, ale zaplacisz wiecej.

    Jesli byl jezdzony w terenie jako auto bez specjalnego przygotowania to
    moze byc troche przykatowane (niektorym nadal sie wydaje ze Vitara
    drugiej generacji to auto nadal offroadowe).

    Ja za tydzien kupuje wersje pierwsza GV (model do 2004) ;)

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec