    From: powerplayer9191 <wiktor0071@_NOSPAM_op.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Suzuki Ts vs Suzuki RM
    Date: Mon, 30 Jan 2017 11:56:50 +0000 (UTC)

    Zależy czy chcesz sobie pojeździć też na drodze,czy tylko po torze (Bez
    homologacji nawet po polnych nie pojeździsz) jak tor to RM 85,myślę że 125
    to za dużo,gdy jeździłeś na ws'ce i junaku, typowy cross 125 ma około 45
    koni.Jednak,jeśli chcesz pojeździć po polnych i drodze,to Ts 80 będzie w
    sam raz,ja bym się jednak zastanowił na twoim miejscu,gdyż Ts jest słaba
    pod góre,więc popatrz na Honde HM bo 50 jest mocniejsza od Ts 80.Tańsza to
    Aprillia RX ale popatrz nad dobrą 90 coś tego typu:
    https://www.olx.pl/oferta/aprilia-rx-90-50-cena-do-k
    onca-tygodnia-nie-cr-drd-kx-dt-sx-CID5-IDjw8TB.html#
    4f24b46e1a

    Mam nadzieję,że pomogłem