  • 1. Data: 2016-12-18 02:02:49
    Temat: Suzuki Ts vs Suzuki RM
    Od: xxLysy <brajan.kwiatkowski2002@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam !
    Chciałbym się was użytkowników doradzić co byłoby lepiej kupić Suzuki Ts
    50-80 czy może Suzuki RM 125 ? Każdy pewnie powie bez zastanawiania się ze
    względu na moc że RM , ale chce powiedzieć że to mój pierwszy cross/enduro
    mam 15 lat , 188cm i 71 kg przed tym miałem 2 romety ( kadeta i ogara )i
    jezdzilem nieraz innymi mocniejszymi motorami typu wsk 125 , junak 122f ,
    yamaha dt 125. nieco nabrałem doświadczenia . Chce przesiąść się na coś
    wyższego i mocniejszego i zastanawiam się nad tymi dwoma motorami . Proszę
    mi doradzić co by było dla mnie lepsze .

  • 2. Data: 2017-01-30 12:56:50
    Temat: Re: Suzuki Ts vs Suzuki RM
    Od: powerplayer9191 <wiktor0071@_NOSPAM_op.pl>

    Zależy czy chcesz sobie pojeździć też na drodze,czy tylko po torze (Bez
    homologacji nawet po polnych nie pojeździsz) jak tor to RM 85,myślę że 125
    to za dużo,gdy jeździłeś na ws'ce i junaku, typowy cross 125 ma około 45
    koni.Jednak,jeśli chcesz pojeździć po polnych i drodze,to Ts 80 będzie w
    sam raz,ja bym się jednak zastanowił na twoim miejscu,gdyż Ts jest słaba
    pod góre,więc popatrz na Honde HM bo 50 jest mocniejsza od Ts 80.Tańsza to
    Aprillia RX ale popatrz nad dobrą 90 coś tego typu:
    https://www.olx.pl/oferta/aprilia-rx-90-50-cena-do-k
    onca-tygodnia-nie-cr-drd-kx-dt-sx-CID5-IDjw8TB.html#
    4f24b46e1a

    Mam nadzieję,że pomogłem