  • Data: 2024-02-29 12:43:50
    Temat: Re: Switch ze zintegrowanym zasilaczem PoE
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-02-29, Marek <f...@f...com> wrote:

    > To co proponujesz nie jest dla niego przyszłościowe i tylko pobieżnie
    > rozwiązuje jego problem. Te urządzenia co podlinkowałeś to zwykłe
    > injektory wpuszczające cokolwiek na przykład właśnie te 12 volt. Ale
    > jak takie coś zastosuje to znowu się blokuje na urządzeniach tylko 12
    > v na danym switchu.
    > Lepszym rozwiązaniem jest standardowy switch PoE+ i ewentualnie
    > spliter 12V na końcu dla urządzeń bez PoE. Mamy na jednym switchu
    > pełen standard i możemy podłączyć cokolwiek co wymaga standard Poe i
    > niestandard przez (dowolny) spliter.

    Może i Ty masz rację. Spojrzałem na ceny i te switche PoE+ wcale obecnie
    tak drogo nie kosztje ile wydawało mi się, że kosztują. Coś rozsądnego w
    okolicach 500-600zł się chyba dostanie (8 portów/100-120W). Z tym, że
    raczej kamery są po te kilka-kilkanaście metrów od siebie, więc poza
    indywidalnymi injectorami od strony kamer, jakieś DC-DC musiałby
    dołożyć, albo ww. spliter i osobny zasilacz na 12V.

    Jakby jednak nie chciał aż tyle płacić mniej a mieć okres przejściowy,
    to te "moje" switche kosztują grosze, do tego injectory po stronie kamer
    i zasilacz. Zamknie się pewnie kwotą 200-250zł.

    --
    Marcin