  • 11. Data: 2014-04-25 13:39:07
    Temat: Re: Sygic na zewnetrznej SD
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-04-25 02:55, Krystek wrote:

    > Ale do takiego OsmAnda(+) to mapy zewnętrzne można wskazać ze ścieżki na
    > kartę, czy nie?

    Zgadza sie, Osmand ma akurat taka opcje podania sciezki
    instalacji/przenoszenia map, natomiast w Sygicu nie znalazlem.
    Natomiast na swoim HTC mapy Sygica sa def. zainstalowane na karcie
    zewnetrznej.

  • 12. Data: 2014-04-25 13:45:20
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-04-25 00:52, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "AL" ljagfb$jjt$...@d...me...

    > Więc chyba to nie jest dla mnie aplikacja. :)
    > Sygic i CoPilot uważają, że poza ich aplikacjami niczego mi nie potrzeba?
    > Ile takich nawigacji zmieszczę w telefonie, gdy jego producent daje mi
    > 1 GB? Jedną, dwie?... Trochę śmieszne rozwiązanie. Ponadto CoPilot żre
    > niemal całą moc CPU. Sigic nieźle maluje mapy -- wspierając się GPU.
    > Szkoda ciąć, ale nie dla mnie gimnastyka z przenoszeniem na własną rękę. :)

    sprobuj Osmanda - z racji na aktualizacje map, mozliwosc wyboru map
    samochodowych (mniejsza wielkosc) oraz dokladnych, w wersji platnej
    Osmand+ dodatkowe opcje z POI info z Wikipedii, i dodatkowymi wtyczkami,
    b.czesto uzywam Osmanda i tam wskazujesz gdzie maja byc trzymane mapy
    (podajesz w opcji karte SD i po klopocie).
    Dodatkowo Osmand ma opcje nakladania dwoch map na siebie (czyli masz
    glowna mape terenu i na nia nakladasz mape np. ze szlakami):Mapa
    podstawowa + nakładka.
    Na wedrowki piesze jak i na rower IMHO lepiej nadaje sie Osmand.

  • 13. Data: 2014-04-25 14:34:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "AL" ljdhsh$t45$...@d...me

> [...]
    nia nakladasz mape np. ze szlakami):Mapa
    > podstawowa + nakładka. Na wedrowki piesze jak i na rower IMHO

    Mam i Osmand, i kilka innych. Osmand ma chyba licznik
    ściągnięć -- nieco zepsuty, bo nie zlicza, ale ma. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2014-04-25 14:36:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "AL" ljdhgr$q64$...@d...me

    > Zgadza sie, Osmand ma akurat taka opcje podania sciezki instalacji/przenoszenia
    map, natomiast w Sygicu nie znalazlem.
    > Natomiast na swoim HTC mapy Sygica sa def. zainstalowane na karcie zewnetrznej.

    Bo chyba w niektórych telefonach można podać,
    gdzie mają lokować się aplikacje w ogóle.
    (na ,,nośniuku USB'', czy na zewnętrznej ,,karcie SD'')

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2014-04-25 17:38:42
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-04-25 14:34, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "AL" ljdhsh$t45$...@d...me

    > Mam i Osmand, i kilka innych. Osmand ma chyba licznik
    > ściągnięć -- nieco zepsuty, bo nie zlicza, ale ma. ;)

    wersja demo - masz ograniczenie do 10 map.

    Wersja pelna Osmand+ nie ma tego ograniczenia i imho warto za nia
    zaplacic (dodatkowo masz pare innych udogodnien w por. z wersja darmowa).
    Dwa lata temu za Osmanda+ dalem ... 3PLN (słownie: trzy polskie złote),
    teraz widzę, że kosztuje ok 30PLN. Może program nie jest 10razy lepszy
    niz byl 2 lata temu, ale np. jak byłem na Krymie i zjezdzalem Ukraine,
    to tylko Osmand dawal rade - mial niemal kazdy zaulek (Sygic to jakies
    nieporozumienie w mniejszych miejscowosciach).
    Dodatkowo Osmanda uzywam w zastepstwie Garmina XT - daje rade.

  • 16. Data: 2014-04-25 20:15:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "AL" ljdvi3$og7$...@d...me

    > wersja demo - masz ograniczenie do 10 map.

    Program gubi się w tym skomplikowanym liczeniu i choć
    sporo ściągnąłem, mam nadal sporo ,,szans''. ;)
    Ponadto można ściągać czymś innym -- kiedyś
    ktoś tutaj to opisał.

    > Wersja pelna Osmand+ nie ma tego ograniczenia i imho
    > warto za nia zaplacic (dodatkowo masz pare innych
    > udogodnien w por. z wersja
    > darmowa).

    Mam też inne bezpłatne nawigacje.

> [...]
    > temu, ale np. jak byłem na Krymie i zjezdzalem Ukraine,
    > to tylko Osmand dawal rade - mial niemal kazdy zaulek

    I ja widzę ,,niedoskonałości'' map Sygic, ale na razie testuję.

  • 17. Data: 2014-04-26 01:11:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" lj9eev$3eu$...@n...news.atman.pl

    > Nie mogę znaleźć przenośnika map z wewnętrznej
    > pamięci na zewnętrzną SD.

    Tym razem Wam powiem, ale nie mówcie nikomu, jak to zrobić!!! ;)
    Po prostu przerzuciłem dane z mapami z miejsca na
    miejsce -- a Sygic znalazła nowe położenie. :)

    Czy jest to efekt braku trunkowania ;) flaszki,
    czy o coś lepszego chodzi -- nie wiem.

    Dokonałem tego i na Overmaxie, i na Monsterze.

    Być może CoPilot także tak potrafi?
    (skasowałem, więc nie wiem)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2014-04-26 01:12:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 535a3119$0$2360$6...@n...neostrada.pl

    > Istotnie problem, co za debil takie w sumie niewielkie
    > pamięci dzieli na pamięć urządzenia i wewnętrzną karta
    > SD... robi chyba tylko po to aby utrudnić życie użytkownikowi...

    A może sam Android ma jakieś ograniczenia?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2014-04-27 11:56:00
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 535a3119$0$2360$6...@n...neostrada.pl

    > A może sam Android ma jakieś ograniczenia?

    No może, ale wobec tego dlaczego nie jest to praktykowane na
    _wszystkich_ urządzeniach z Andkiem na pokładzie?

  • 20. Data: 2014-04-27 11:57:47
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    >
    > Czy jest to efekt braku trunkowania ;) flaszki,
    > czy o coś lepszego chodzi -- nie wiem.
    >
    > Dokonałem tego i na Overmaxie, i na Monsterze.

    Sam znalazł czy wskazałeś ścieżkę ręcznie?