  • Data: 2013-10-06 22:06:52
    Temat: Re: Syrena 105 (km/h) i ITD
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.10.2013 21:49, Krzysztof 45 pisze:

    > To nie pomyłka, tylko brak weryfikacji głąbie.

    ROTFL

    Język polski jest dla ciebie czymś szalenie trudnym.

    > Wszystko leci z automatu bo nie maja czasu na weryfikacje, tak ich
    > Vincent goni matole.

    Nie goni, tylko dodatkowa weryfikacja jest nieopłacalna.

    Zwracam też uwagę, że w przypadku Białego Boru pisałem o radarach
    gminnych, które z ministrem finansów wiele wspólnego nie mają - to
    sprawa lokalnego samorządu.

    > Tak. Lawa jeździ zgodnie z przepisami

    Owszem, jeżdżę. Nie jest to szczególnie trudne, przynajmniej dla mnie.

    > i z tego powodu deklaruje omijanie
    > pewnych rejonów by go nie złapali na przekraczaniu prędkości LOL.

    I znowu wykazujesz nieznajomość języka. "Deklarowanie" to nie to samo co
    "zachęcanie".

    > Ty chyba żyjesz w jakimś pojebanym kraju lub sam jesteś zdrowy inaczej LOL

    To ty ciągle narzekasz, że żyjesz w pojebanym. Cóż, sądząc po twoim
    własnym przykładzie faktycznie możesz mieć takie wrażenie.