  • 1. Data: 2013-10-06 01:44:17
    Temat: Syrena 105 (km/h) i ITD
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    http://www.tvp.pl/wroclaw/aktualnosci/rozmaitosci/sy
    renka-pogromca-szos/10388148

    Taki dziadek to ma dobrze - sam jest sparażowany, Syrena wygląda na stan
    jeszcze gorszy niż sam dziadek, no to się "wymigał" od mandatu.

    Ale co ma zrobić w takiej sytuacji sprawny kierowca, sprawnego samochodu,
    skoro ITD właśnie na tą okoliczność, celowo nie wysyła zdjęć, ani w żaden
    sposób nie umożliwia zapoznania się ze zdjęciem?

  • 2. Data: 2013-10-06 02:06:09
    Temat: Re: Syrena 105 (km/h) i ITD
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 6 października 2013 01:44:17 UTC+2 użytkownik Tomasz Pyra napisał:
> [...]
    >
    > skoro ITD właśnie na tą okoliczność, celowo nie wysyła zdjęć, ani w żaden
    >
    > sposób nie umożliwia zapoznania się ze zdjęciem?

    Sam nic nie zrobi. Ale dwa miliony sprawnych kierowców w samochodach " igła" może
    zrobić wszystko co sobie zamarzy. jak będą mieli kaprys to ITD będzie dostarczało
    zdjęcia konnym gońcem.

  • 3. Data: 2013-10-06 02:50:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 06.10.2013 01:44, Tomasz Pyra pisze:
> [...]
    >
    > Taki dziadek to ma dobrze - sam jest sparażowany, Syrena wygląda na stan
    > jeszcze gorszy niż sam dziadek, no to się "wymigał" od mandatu.

    W następnym odcinku "Tomasz Pyra - wiadomości z ostatniej chwili":
    Krzysztof Kolumb odkrywa Nowy Świat!

    ;->

    > Ale co ma zrobić w takiej sytuacji sprawny kierowca, sprawnego samochodu,
    > skoro ITD właśnie na tą okoliczność, celowo nie wysyła zdjęć, ani w żaden
    > sposób nie umożliwia zapoznania się ze zdjęciem?

    Celowo czy nie celowo - zgodnie z prawem. Bo jeśli się okaże, że to nie
    ty, to dostałeś właśnie nielegalnie cudzy wizerunek ;)

    Teoretycznie sprawa jest prosta - przypominasz sobie, czy wskazanego
    dnia o wskazanej godzinie jechałeś z nadmierną prędkością we wskazanym
    miejscu. Gorzej jak pismo przyjdzie po kilku miesiącach, ale z tego co
    obserwuję w firmie nawet leasingowe samochody są namierzane w czasie
    poniżej miesiąca.

    Dodatkowo często zrobienie zdjęcia jest zauważalne - to nie z własnego
    doświadczenia, ale w pracy parę razy już słyszałem kogoś "cholera, coś
    mi błysnęło - pewnie przyjdzie pamiątka z podróży". I pamiątka przychodziła.

    Oczywiście bywają całkiem porypane okolice, jak np. słynny Biały Bór,
    gdzie gnojki czepiają się o przekroczenie o 2km/h i to dwa razy w
    odstępie 53s (przed skrętem na skrzyżowaniu i za skrętem na
    skrzyżowaniu). Dobrze, że to nie ja tamtędy jeździłem, a teraz wiem, że
    Biały Bór należy omijać.

  • 4. Data: 2013-10-06 10:42:36
    Od: anacron <a...@a...pl>

> [...]
    > skoro ITD właśnie na tą okoliczność, celowo nie wysyła zdjęć, ani w żaden
    > sposób nie umożliwia zapoznania się ze zdjęciem?

    Wysłać to:
    http://damskomesko.pl/2013/04/oswiadczenie-dla-gitd/

    :D

    --
    anacron
    aba/

  • 5. Data: 2013-10-06 13:12:10
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-06 02:50, Andrzej Lawa pisze:
    renka-pogromca-szos/10388148

    > W następnym odcinku "Tomasz Pyra - wiadomości z ostatniej chwili":
    > Krzysztof Kolumb odkrywa Nowy Świat!

    Lawa, to twój kraj i jego absurdy których ty ślepcze nie widzisz.

> [...]
    > odstępie 53s (przed skrętem na skrzyżowaniu i za skrętem na
    > skrzyżowaniu). Dobrze, że to nie ja tamtędy jeździłem, a teraz wiem,

    Omijać Czemu praworządny Lawa ma omijać?

    Kojarzysz to hipokryto?

    "Tak, że jesteś idiotą który nie rozumie prawa i w konsekwencji je
    ignoruje oraz bezmyślnie krytykuje."

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 6. Data: 2013-10-06 20:05:56
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-06 01:44, Tomasz Pyra pisze:
> [...]
    >
    > Taki dziadek to ma dobrze - sam jest sparażowany, Syrena wygląda na stan
    > jeszcze gorszy niż sam dziadek, no to się "wymigał" od mandatu.

    Sporo pod lodem przeleżałeś - pół tv o tym trąbiło, nawet na pms
    było. Wygląda na to, że owszem, niby medialne, ale jakoś słabo
    wyszły pokrzykiwania. No, ale Ty lubisz takie śmieci.

    > Ale co ma zrobić w takiej sytuacji sprawny kierowca, sprawnego samochodu,
    > skoro ITD właśnie na tą okoliczność, celowo nie wysyła zdjęć, ani w żaden
    > sposób nie umożliwia zapoznania się ze zdjęciem?

    To się już dawno nudne zrobiło:>

  • 7. Data: 2013-10-06 20:33:45
    Od: Maurycy Poszepszyński <n...@g...com>

    Dnia 2013-10-06 10:42, Użytkownik - anacron napisał::
    renka-pogromca-szos/10388148

    > Wysłać to:
    > http://damskomesko.pl/2013/04/oswiadczenie-dla-gitd/
    >
    > :D

    Rewela! :-)

  • 8. Data: 2013-10-06 21:21:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 06.10.2013 13:12, Krzysztof 45 pisze:

    > Lawa, to twój kraj i jego absurdy których ty ślepcze nie widzisz.

    Jakie absurdy, głąbie?

    Ten się nie myli kto nic nie robi.

    Statystycznie raz na jakiś czas muszą się pomylić.

    Ty najwyraźniej nic nie robisz, skoro uważasz się za nieomylnego.

    > Omijać Czemu praworządny Lawa ma omijać?

    Bo przeginają.

    > Kojarzysz to hipokryto?
    >
    > "Tak, że jesteś idiotą który nie rozumie prawa i w konsekwencji je
    > ignoruje oraz bezmyślnie krytykuje."

    Drogi durniu, nic co napisałem w niniejszym wątku nie jest sprzeczne z
    powyższym cytatem.

    Primo: rozumiem prawo.

    Secundo: nie namawiam do ignorowania prawa tylko do omijania jednej
    głupawej okolicy. Widać jesteś zbyt głupi, żeby te dwie rzeczy odróżnić
    - idealnie pasujesz do Białego Boru.

    Tertio: nie krytykuję prawa tylko szczególny przypadek jego
    nieprawidłowego stosowania w tejże gminie - przekroczenia rzędu 1-2km/h
    powinny być do wybronienia w sądzie na podstawie braku szkodliwości
    społecznej w tak minimalnym przekroczeniu (argumentacja: ciągłe gapienie
    się w prędkościomierz zamiast na drogę jest znacznie bardziej
    niebezpieczne od przekroczenia na poziomie błędu pomiaru przeciętnego
    prędkościomierza).

  • 9. Data: 2013-10-06 21:49:35
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-06 21:21, Andrzej Lawa pisze:

    > Jakie absurdy, głąbie?
    >
    > Ten się nie myli kto nic nie robi.
    >
    > Statystycznie raz na jakiś czas muszą się pomylić.

    To nie pomyłka, tylko brak weryfikacji głąbie.
    Wszystko leci z automatu bo nie maja czasu na weryfikacje, tak ich
    Vincent goni matole.

> [...]
    > głupawej okolicy. Widać jesteś zbyt głupi, żeby te dwie rzeczy
    > odróżnić - idealnie pasujesz do Białego Boru.

    Tak. Lawa jeździ zgodnie z przepisami i z tego powodu deklaruje omijanie
    pewnych rejonów by go nie złapali na przekraczaniu prędkości LOL.
    Ty chyba żyjesz w jakimś pojebanym kraju lub sam jesteś zdrowy inaczej LOL

  • 10. Data: 2013-10-06 21:59:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 06 Oct 2013 21:49:35 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
    napisał:

    > To nie pomyłka, tylko brak weryfikacji głąbie. Wszystko leci z automatu
    > bo nie maja czasu na weryfikacje, tak ich Vincent goni matole.

    Minister finansów nie ma nic do tego. Ale dałeś się złapać na chwytliwe
    hasełka o planowaniu przychodów z mandatów. Tylko jak inni nie sprawdziłes
    o co chodzi.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?