    From: dominik <u...@d...net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: System zabezpieczający przed zabezpieczeniem.
    Date: Sun, 01 Jan 2012 16:39:02 +0100

    On 2012-01-01 15:47, J.F. wrote:
    > No nie wiem, do tej 100 dociagalem czesto i prowadzil sie imo normalnie.
    > Wystrzalu opony nie przezylem, w innym aucie tez nie,
    > ale na flaku jedzie sie dosc normalnie.

    Nie napisałem, że stówa jest nieosiągalna, ale że zachowanie malucha na
    tej prędkości nie jest już zbyt sympatyczne. Każdy kto się przesiadł na
    coś nowszego i większego od razu zauważał że "nie czuć prędkości", nawet
    przy jeszcze większej prędkości. Maluch po prostu był lekki, a układ
    kierowniczy nie był tak super stabilny. Prawdopodobnie z tego pomysł
    autora filmiku.

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564