  • 1. Data: 2011-12-28 23:00:37
    Temat: System zabezpieczający przed zabezpieczeniem.
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    www.youtube.com/watch?v=C0MtnOBJzZk

    W jakich autach jest to już standardem ? W bawarach widziałem na
    2012 już ma być w serii ;)

  • 2. Data: 2011-12-28 23:10:37
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > W jakich autach jest to już standardem ?

    W żadnym nie będzie, na szczęście.
    Zablokowanie kierownicy w momencie awarii ogumienia? To raczej pewna
    śmierć dla kierowcy.
    S.

  • 3. Data: 2011-12-28 23:16:35
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-12-28 23:00, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:
    > www.youtube.com/watch?v=C0MtnOBJzZk

    A w zasadzie czy ten mimowolny skręt po wystrzale opony faktycznie
    następuje "bo kierownica się sama kręci"?

    Czy zadaniem ESP nie jest między innymi utrzymanie toru jazdy jeśli
    strzeli opona?

  • 4. Data: 2011-12-28 23:32:46
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Rafał \"SP\" Gil

    > www.youtube.com/watch?v=C0MtnOBJzZk
    >
    > W jakich autach jest to już standardem ? W bawarach widziałem na 2012
    > już ma być w serii ;)

    ROTFL! Gość kupił samochód, zbudował urządzenie i przez ten cały czas nie
    zastanowił się co będzie, gdy złapię gumę na zakręcie?

    Że nie wspomnę o tym, że auto z zablokowaną kierownicą na wprost też
    będzie ściągać jak opona wystrzeli...

    ROTFL^2.

    Po co dziennikarze naśmiewają się ze staruszka pokazując takie idiotyzmy?

  • 5. Data: 2011-12-28 23:38:44
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > www.youtube.com/watch?v=C0MtnOBJzZk
    >
    > W jakich autach jest to już standardem ? W bawarach widziałem na 2012
    > już ma być w serii ;)

    Kuźwa, normalnie drugi Łągiewka :)

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 6. Data: 2011-12-28 23:58:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Sebastian,

    > A w zasadzie czy ten mimowolny skręt po wystrzale opony faktycznie
    > następuje "bo kierownica się sama kręci"?

    Jeśli walnie przednia opona, to nawet w samochodach ze wspomaganiem
    trzeba mocno trzymać kierownicę. Bez wspomagania jest dramatycznie :(

    > Czy zadaniem ESP nie jest między innymi utrzymanie toru jazdy jeśli
    > strzeli opona?

    Żartujesz?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2011-12-28 23:58:52
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-28, Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> wrote:
    > www.youtube.com/watch?v=C0MtnOBJzZk
    >
    > W jakich autach jest to już standardem ? W bawarach widziałem na
    > 2012 już ma być w serii ;)

    A jest druga czesc z testem drogowym? Najchetniej na zakrecie ;-)

    Z wynalazkow jest dobre jeszcze to:
    http://www.youtube.com/watch?v=lOnjr8kYIKg

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2011-12-29 00:01:31
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-12-2011 23:38, Grejon pisze:
    > Kuźwa, normalnie drugi Łągiewka :)

    Zaraz będą trąbić że Bosch pracuje nad implementacją tego wynalazku w
    swoich systemach ESP ;)

    --
    Paweł

  • 9. Data: 2011-12-29 01:31:27
    Od: p0li <p...@a...WYTNIJ.pl>

    T->Dnia 2011-12-28 23:58:52 niejaki AZ napisał:
    > A jest druga czesc z testem drogowym? Najchetniej na zakrecie ;-)

    a po co zaraz na zakręcie - wystarczy podczas wyprzedzania

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 10. Data: 2011-12-29 01:46:32
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AZ

    > A jest druga czesc z testem drogowym? Najchetniej na zakrecie ;-)

    ...połączona z wręczeniem nagrody Darwina. :>

    > Z wynalazkow jest dobre jeszcze to:
    > http://www.youtube.com/watch?v=lOnjr8kYIKg

    Niezłe, przypomina podłużny prodiż.