  • 11. Data: 2014-08-21 11:44:39
    Temat: Re: Szkło hartowane?
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 21 Aug 2014 08:02:16 +0200, GAD Zombie
    <g...@U...gad.USUN.art.pl> wrote:

    >Jak już o foliach było tyle gadania, to czy widzieliście takie coś, jak tu?
    >http://allegro.pl/szklo-hartowane-9h-samsung-galaxy
    -core-plus-g350-i4498147781.html

    >Nie wiem jak to wygląda na żywo. To jest sztywne jak zwykła szyba i
    >przykleja się do telefonu, czy jakaś ściema?

    Haha, za sam opis już bym sobie to odpuścił:
    "- Nowe najwyższej jakości szkło wyprodukowane z japońskiego
    materiału"
    Za 20 złotych to na pewno, tylko nie wiem co Japonia ma tu do rzeczy:)
    Albo to:
    "- Poprawia jakość oraz kontrast obrazu"
    Widać że w telefonie nic nie trzeba regulować wystarczy sobie takie
    szkło hartowane kupić:)

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2014-08-21 12:09:15
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-08-21 11:30, AL pisze:

    > nic nie jest trwałe.
    > Mozesz sobie jeszcze dokupic jakas pancerna obudowe na telefon -
    > zwiekszajac jego rozmiary dwukrotnie - ale to chyba nie ma sensu ;)

    Można też obkleić gumą i zamknąć w sejfie ;)

    > trwalszym od folii na pewno.
    > Na jednym z testow gosc upuszcza GalaxyNote'a z Nillkinem z roznych
    > wysokosci - ekranem na kafle - zero uszkodzen. Uderzanie mlotkiem
    > uwazam juz za przesade, ale takie testy tez sa.

    Widziałem z młotkiem. Nie wiem tylko jak znoszą to wnętrzności telefonu
    pod szkłem, bo jednak takie uderzenie na pewno przenosi się pod szkło i
    tam można już sporo zniszczyć. Zależy od wytrzymałości obudowy telefonu.

    > Dodatkowo w codziennym uzywaniu masz zero sladow palcow na ekranie, a
    > kazda ciecz po tym splywa - nawet wycierac nie trzeba.
    > Ekran jest bardzo sliski - polozysz telefon ekranem do dołu na stole z
    > pochyloscia np 3 stopnie (to jeszcze zalezy od powierzchni blatu stolu)
    > - i zauwazysz jak telefon sam sie przesuwa w strone spadku :)

    Wyczytałem tam gdzieś, że niestety po jakimś czasie ta śliska warstwa
    się ściera i odcisków z czasem widać coraz więcej. Ale ogólnie
    zachęcająca rzecz.

    > nie dasz rady tego przesunąć reka, chocbys stanal na rzesach.
    > Nie wiem jak z odklejaniem - nie probowalem i nie mam na chwile obecna
    > takich planow.
    > Szybka w kazdym razie dziala prawach adhezji - zrob sobie eksperyment z
    > kawalkami szkla i np. kropelka wody miedzy nimi.
    >
    > Zresztą na filmiku miałeś komentarz - szkło jest tak gładkie, że b.mocno
    > przylega do ekranu - stad istotne jest wczesniejsze usuniecie wszelkich
    > zabrudzen czy pylkow z ekranu (w komplecie z szybka masz specjalne
    > plastry zbierajace wszelkie smieci z ekranu)

    Ok, dzięki wielkie. Kiedyś może takie sobie kupię, jak obecne folie się
    zniszczą;)

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 13. Data: 2014-08-21 12:10:26
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-08-21 11:44, dizel pisze:

> [...]
    > Albo to:
    > "- Poprawia jakość oraz kontrast obrazu"
    > Widać że w telefonie nic nie trzeba regulować wystarczy sobie takie

    To już jest marketingowy bełkot bez znaczenia. Głównie ciekawe jest w
    tym, jak dobrze to może ochronić wyświetlacz. I z rozmów tu i tam
    wynika, że całkiem dobrze z tym sobie radzi.

  • 14. Data: 2014-08-21 16:56:58
    Od: A.L. <a...@a...com>

    <g...@U...gad.USUN.art.pl> wrote:

> [...]
    >
    >Nie wiem jak to wygląda na żywo. To jest sztywne jak zwykła szyba i
    >przykleja się do telefonu, czy jakaś ściema?

    Przeciez tutejsi experci pisali wyraznie ze ZADNE ZABEZPIECZENIE
    EKRANU NIE JEST POTZREBNE

    A.L.

  • 15. Data: 2014-08-21 16:58:52
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 21 Aug 2014 11:44:39 +0200, dizel <x...@x...xx> wrote:

> [...]
    >Albo to:
    >"- Poprawia jakość oraz kontrast obrazu"

    Z cala pewnoscia zwieksza tez zasieg i poprawia jakosc komunikacji
    glosowej. Nie mowiac o tym ze bateria wyczerpuje sie znacznie wolniej

    A.L.

  • 16. Data: 2014-08-21 19:57:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A.L." napisał w wiadomości
    y-core-plus-g350-i4498147781.html

    >Przeciez tutejsi experci pisali wyraznie ze ZADNE ZABEZPIECZENIE
    >EKRANU NIE JEST POTZREBNE

    Tylko nie wiadomo z czego Samsung Galaxy Core+ ma ekran zrobiony, moze
    z miekkiego plastiku.

    A experci chyba maja troche racji
    http://www.youtube.com/watch?v=q3mhAVC6cBA

    podejrzewam ze powyzsza ochrona by tu 4 razy nie pomogla :-)

    J.

  • 17. Data: 2014-08-21 20:14:08
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>

    W dniu 2014-08-21 19:57, J.F. pisze:
    > Tylko nie wiadomo z czego Samsung Galaxy Core+ ma ekran zrobiony, moze z
    > miekkiego plastiku.

    Jeśli mowa o moim, to Galaxy Core (bez plus). To są jednak różne
    telefony, nawet rozmiar mają trochę inny.
    Gorilla Glass to nie jest na pewno, ale z czego jest to nie wyczytałem
    nigdzie.

  • 18. Data: 2014-08-22 02:36:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "GAD Zombie" <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE> wrote in message

    > Jeśli mowa o moim, to Galaxy Core (bez plus). To są jednak różne telefony,
    > nawet rozmiar mają trochę inny.
    > Gorilla Glass to nie jest na pewno, ale z czego jest to nie wyczytałem
    > nigdzie.

    Próbowałeś napisać do Samsunga?