  • 1. Data: 2010-01-08 08:10:22
    Temat: Re: Szkoda z OC - dzisiaj 3-cia sprawa
    Od: "dan_ynx_" <d...@o...pl>

    Witam kolegów :)
    Wczoraj został odczytany wyrok.
    Sąd uznał, że miałem rację i PZU musi mi zwrócić różnicę w kosztach które
    przedstawił biegły sądowy (7 200 zł) a tymi które wypłaciło mi PZU (4 000
    zł)
    Dodatko PZU musi mi wypłaciś odsetki 13 % od róznicy w kwocie tj. ok 500 zł.
    Dodatkowo PZU zwróci mi koszty sądowe. Jedynie nie zwróci mi kosztów
    powołania przeze mnie rzeczoznawcy uznając że było to niekonieczne.

    Zobaczymy teraz czy PZU jeszcze się odwoła.

    Pozdtrawiam wszystkich obserwujących temat :)

    Huuuuuurrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!

  • 2. Data: 2010-01-08 09:12:28
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    dan_ynx_ wrote:

    > Witam kolegów :)
    > Wczoraj został odczytany wyrok.
    > Sąd uznał, że miałem rację

    <ciach>

    > Huuuuuurrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!

    No to gratki!
    Się tak właśnie zastanawiałem kiedyć cos napiszesz ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 3. Data: 2010-02-18 12:53:29
    Od: "dan_ynx_" <d...@o...pl>

    Użytkownik "dan_ynx_" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Zobaczymy teraz czy PZU jeszcze się odwoła.
    >
    > Pozdtrawiam wszystkich obserwujących temat :)

    właśnie dzwoniłem do Sądu. Powiadomili mnie o złożonej przez PZU apelacji do
    Sądu Okręgowego. Ja pier....... Męczą mnie już. Czy od nowa muszę to
    przechodzić? Na czym polegają rozprawy apelacyjne?

  • 4. Data: 2010-02-18 13:53:37
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > właśnie dzwoniłem do Sądu. Powiadomili mnie o złożonej przez PZU
    > apelacji do Sądu Okręgowego. Ja pier....... Męczą mnie już. Czy od nowa
    > muszę to przechodzić? Na czym polegają rozprawy apelacyjne?

    Najpierw musi zostac uzana za zasadna...

    --
    Picasso