  • 1. Data: 2010-01-08 03:20:36
    Temat: doświetlanie zakrętów
    Od: iwanos <i...@6...pl>

    Czy jest sens kupować takie urządzenie jak
    doświetlanie zakrętów halogenami
    skoro nie mam samochodu ?

  • 2. Data: 2010-01-08 04:10:20
    Temat: Re: doświetlaniezakrętów
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Czy jest sens kupować takie urządzenie jak
    > doświetlanie zakrętów halogenami
    > skoro nie mam samochodu ?
    Jasne do czapki sobie przykręcisz a akumulator w plecaku będziesz nosił. Super
    pomysł. Też sobie takie kupię. Gdzie na Allegro sprzedają to cudo?

  • 3. Data: 2010-01-08 04:29:18
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Jasne do czapki sobie przykręcisz a akumulator w plecaku będziesz nosił. Super
    > pomysł. Też sobie takie kupię. Gdzie na Allegro sprzedają to cudo?

    Się nazywa latarka czołowa.
    :>

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 4. Data: 2010-01-08 10:19:46
    Od: "Pab_lo" <n...@p...pl>

    Użytkownik "iwanos" <i...@6...pl> napisał w wiadomości
    > Czy jest sens kupować takie urządzenie jak
    > doświetlanie zakrętów halogenami
    > skoro nie mam samochodu ?

    a dynamo uciagnie?

    --

    Picasso

  • 5. Data: 2010-01-08 13:07:39
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Zapytanie do użytkownika iwanos.
    Czy jestem zainteresowany otrzymaniem odemnie zawartości moejj skrzyni
    pocztowej ? Jesli tak napisz tu jeszcze jeden post.
    Jesli wiadomość ta nie interesuje cię zignoruj ją.
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-01-08 21:29:31
    Od: iwanos <i...@6...pl>

    mz pisze:
    > Zapytanie do użytkownika iwanos.
    > Czy jestem zainteresowany otrzymaniem odemnie zawartości moejj skrzyni
    > pocztowej ? Jesli tak napisz tu jeszcze jeden post.
    > Jesli wiadomość ta nie interesuje cię zignoruj ją.

    jak chcesz mi coś powiedzieć to porostu to napisz a nie pierdol mi tutaj
    jak jestem najebany

  • 7. Data: 2010-01-08 22:56:09
    Od: iwanos <i...@6...pl>

    kogutek pisze:
    > Jasne do czapki sobie przykręcisz a akumulator w plecaku będziesz nosił. Super
    > pomysł. Też sobie takie kupię. Gdzie na Allegro sprzedają to cudo?

    kolega w szopie sobie zrobił allegro, w niedziele się pół wsi schodzi i
    kupują różne cudeńka, ja trafiłem ostatnio na fajny rozrząd do esioka

  • 8. Data: 2010-01-09 04:05:22
    Od: to <t...@a...xyz>

    iwanos wrote:

    > Czy jest sens kupować takie urządzenie jak doświetlanie zakrętów
    > halogenami
    > skoro nie mam samochodu ?

    Zdecydowanie tak, kup i powieś sobie na uszach.

    --
    cokolwiek