  • 1. Data: 2011-08-01 20:27:53
    Temat: "Szlif" na 7ce
    Od: Judzial <j...@p...fm>

    Witam.
    W sobotę rano jadąc od Krakowa za Słomnikami zaliczyłem "szlifa". Na
    szczęście jedyne zanotowane straty to straty materialne!! Dzięki dla
    grupy motoriderów jadącej w przeciwnym kierunku (autem!!) za pomoc i
    wsparcie!
    Judziek z Krakowa

  • 2. Data: 2011-08-01 20:45:54
    Temat: Re: "Szlif" na 7ce
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2011-08-01 22:27, Judzial pisze:
    >Na
    > szczęście jedyne zanotowane straty to straty materialne!!

    Dobrze, że tak się skończyło + pochwała dla niosących pomoc.

    Jakiś komentarz / ostrzeżenie dla potomnych co do przyczyn ?

    --
    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2011-08-01 21:40:19
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Judzial" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
    s.googlegroups.com...

    > W sobotę rano jadąc od Krakowa za Słomnikami zaliczyłem "szlifa". Na

    A co się stało, że szlifowałeś?

  • 4. Data: 2011-08-02 06:31:31
    Od: Judzial <j...@p...fm>

    On 1 Sie, 23:40, "Arbiter" <n...@h...com> wrote:
    > U ytkownik "Judzial" <j...@p...fm> napisa w wiadomo
    cinews:f4f46fd9-7ad0-4b95-a73f-9e69322e2fd3@n28g2000
    vbs.googlegroups.com...

    > A co si sta o, e szlifowa e ?

    Deszczyk od rana, nawierzchnia z poprzedniej epoki no i manewr
    wyprzedzania z użyciem hamulca!!
    Ot i wszystko!
    J.