  • 1. Data: 2011-07-31 22:09:50
    Temat: Szukam pierwszego motocykla
    Od: Bożena Włodarczyk <m...@g...com>

    Cześć,
    Oj dawno,dawno mnie tu nie było. Ale teraz jest okazja- żona zdała
    egzamin na prawko kat A i związku z tym rozglądamy się za jakimś
    sensownym sprzętem dla niej, bo uważa że VFRka dla niej za ciężka.
    Dziwne :-)
    Kryteria są następujące:
    - ma być z owiewką
    - ma być ładny
    - nie może być zbyt ciężki ani wysoki
    - nie powinien być zbyt mocny.
    - musi się zmiescic w budżecie

    Yamaha FZ6S poległa ze względu na dwa ostatnie kryteria.
    Kawasaki ER6f baardzo ładne, troche mocne- ale ujdzie ale nie wiem czy
    te oferowane poniżej dychy to padaki czy okazje
    Suzuki GS500F (roczniki 2004 i młodsze) spełnia wszystkie kryteria,
    tylko wydaje mi się, że za tę cenę dostaje się trochę za mało
    motocykla.
    ew inne sugestie, bo w sumie nie ma jeszcze 100% decyzji

    Słyszał ktoś o jakimś godnym zaufania sprzęcie?

    Markowski
    VFR800Fi, TS350, i kto wie co przyszłość przyniesie
    Nowy Sącz

    P.S. Jawą nie chce jezdzić, bo brak elektrycznego rozrusznika i ...
    hamulcow ;-/

  • 2. Data: 2011-07-31 22:24:06
    Temat: Re: Szukam pierwszego motocykla
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Mon, 01 Aug 2011 00:09:50 +0200, Bożena Włodarczyk
    <m...@g...com> wrote:

> [...]
    > egzamin na prawko kat A i związku z tym rozglądamy się za jakimś
    > sensownym sprzętem dla niej, bo uważa że VFRka dla niej za ciężka.

    Kawasaki EX 250? :-)

    Kupiłem siostrze i bardzo fajna maszynka to jest ;-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 3. Data: 2011-07-31 22:27:13
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Sun, 31 Jul 2011 15:09:50 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za Bożena Włodarczyk
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    GPZ500S, XJ600 Diversion?

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 4. Data: 2011-07-31 22:35:44
    Od: morti <b...@g...com>

    [ CUT ]

    Loj tam, loj tam :)

    GSX-R 750 ;)

    --
    // a.k.a. Blazej Antczak

  • 5. Data: 2011-07-31 23:05:34
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 212 roku bieżącego, Bożena Włodarczyk zeznał(a) jak następuje:

    > Słyszał ktoś o jakimś godnym zaufania sprzęcie?

    Moim zdaniem, całkiem sensowny jest ten który ja mam do sprzedania :P

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 6. Data: 2011-08-01 06:20:05
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "Bożena Włodarczyk" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości
    h.googlegroups.com...

    P.S. Jawą nie chce jezdzić, bo brak elektrycznego rozrusznika i ...
    hamulcow ;-/

    Jakieś F-650 ?

  • 7. Data: 2011-08-02 08:41:14
    Od: Glexu <"glex[wytnij]u[to]"@o2.pl>

    W dniu 2011-08-01 00:09, Bożena Włodarczyk pisze:

    > ew inne sugestie, bo w sumie nie ma jeszcze 100% decyzji

    Hm, moja żona (160cm wzrostu) przymierzała się ostatnio do Suzuki
    Gladius - wysokość ok (całe stopy na ziemi). Moto całkiem ładne, zgrabne
    - kobiece.

  • 8. Data: 2011-08-02 09:17:01
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Glexu" napisał w wiadomości grup

> [...]

    Hm, moja żona (160cm wzrostu) przymierzała się ostatnio do Suzuki
    Gladius - wysokość ok (całe stopy na ziemi). Moto całkiem ładne, zgrabne

    =============

    Dziwne, gdy ja przymierzałem się do gladiusa, to absolutnie nie było mi
    wygodnie, a mam 174 cm. Chyba, że to jakiś przedliftingowy model był, jednak
    pamiętam, że sprawiał wrażenie zbyt wysokiego.

  • 9. Data: 2011-08-02 12:15:30
    Od: "Rudy" <r...@i...pl>

    > Chyba, że to jakiś przedliftingowy model był, jednak pamiętam, że sprawiał
    > wrażenie zbyt wysokiego.

    Moj sasiad tez mial podobny problem (jest zbyt niski) i pytalem mechanika to
    ponoc kazdy motorek mozna przerobic za ok 500 zl zeby dopasowac go do
    kierujacego.
    Nie wiem na jakiej zasadzie to dziala ale mowil ze nie jest to jakas wielka
    ingerencja w zawieszenie tzn. ciecie go i spawania. Motorek po zabiegu
    prowadzi sie jak fabrycznie.
    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2011-08-02 13:24:33
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Rudy pisze:
    > Moj sasiad tez mial podobny problem (jest zbyt niski) i pytalem mechanika to
    > ponoc kazdy motorek mozna przerobic za ok 500 zl zeby dopasowac go do
    > kierujacego.
    Warunek to tylny centralny amortyzator

> [...]
    > ingerencja w zawieszenie tzn. ciecie go i spawania. Motorek po zabiegu

    Tzw. dogbones- "zawiasy" przy centralnym amortyzatorze. Wstawiasz
    dłuższe i amor bardziej się zapada. Pozwala to obniżyć kanapę o kilka cm.

    --
    pozdrawiam
    Piotr