  • Data: 2010-04-26 07:12:56
    Temat: Re: Szukam atrapy alarmu
    Od: "Ewa" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O słodka naiwności...

    Dlaczego? Wyjaśnij proszę. Mnie bardzo intersuje czy można z zewnątrz
    stwierdzić istnienia w aucie alarmu - takiego na otwieranie drzwi, nie na
    huśtanie samochodem.

    > To prawda - diodka jest na gówniarzy...

    Mnie właśnie o nich chodzi - żeby nie próbowali i nie niszczyli przy tym
    samochodu. Jeżeli samochód chce ukraść "fachowiec", to żaden alarm
    go nie powstrzyma.

    Pozdrawiam
    Ewa