  • 1. Data: 2010-01-29 13:31:55
    Temat: Re: Szukam głośników komputerowych z BT
    Od: MAR <m...@s...org>

    W dniu 2010.01.27 22:11, olo pisze:
    > jedną jedyną funkcję. Łączyło się po BT z telefonem i puszczało dźwięk
    > na słuchawki podłączone do niego.

    Musiało więc mieć przetwornik i wzmacniacz.

    > I teraz: te same słuchawki, ten sam telefon, ta sama muzyka. Jedyna
    > różnica to to, że pomiędzy słuchawki a telefon wpięty został BT. Jakość
    > dźwięku fatalna - kilka dni pojeździłem w ten sposób z przeczuciem, że
    > coś jest nie tak. Po podłączeniu z powrotem na kabel od razu wiedziałem
    > co to było

    I co to było ? Kiepski przetwornik i wzmacniacz w tym urządzeniu, czy
    też strata nastąpiła wskutek transmisji po BT (jakaś kompresja czy
    podobnie) ?

    --
    Mar

  • 2. Data: 2010-01-29 20:09:10
    Od: olo <o...@n...com>

    MAR pisze:

    > Musiało więc mieć przetwornik i wzmacniacz.

    elektronikiem nie jestem. Ale zapewne mieć musiało

    > I co to było ? Kiepski przetwornik i wzmacniacz w tym urządzeniu, czy
    > też strata nastąpiła wskutek transmisji po BT (jakaś kompresja czy
    > podobnie) ?

    moge domniemywać, że jedno lub drugie. Opisałem moje jedyne
    doświadczenia z dźwiękiem via bluetooth, zaznaczyłem, że nie jestem
    wyrocznią i tyle

    a flejm dotyczący jazdy w słuchawkach wyszedł widzę całkiem przy okazji
    ;). A przecież wszystko zależy od sytuacji. Jeździsz po lesie - słuchaj
    sobie do woli. Jeździsz po jezdni - słuchaj tak żeby było cokolwiek
    słychać dookoła. Albo z resztą daruję sobie moje zdanie w tym temacie,
    bo będzie dalszy flejm. Jak ktoś już napisał: zdrowego rozsądku nie
    zastąpią żadne zakazy

    --
    pozdrawiam!

    http://webtrunki.pl - piwa, wina, wódki, domowe wyroby