  • Data: 2016-05-07 13:32:17
    Temat: Re: Szukanie najdłuższego ciągu w drzewie
    Od: "M.M." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Saturday, May 7, 2016 at 11:24:10 AM UTC+2, Borneq wrote:

    > Coś takiego: http://i.imgur.com/7XGaVEL.png
    > Drzewo raz utworzone i nie modyfikuję. Jak najszybciej i z małym
    > zagłębieniem rekurencji chcę znaleźć ciąg

    Jeśli drzew nie modyfikuje się, to dlaczego nie zapamiętać
    raz znalezionego ciągu? Wyszukiwanie najdłuższego ciągu to
    procedura z jednym argumentem, która zwraca jeden najdłuższy
    ciąg, lub kilka gdy najdłuższych jest kilka. Ale w przypadku
    drzewa idealnie zrównoważonego bedziesz miał tyle ciągów,
    ile liści. Potrzebujesz jeden dowolny, czy wszystkie?