  • Data: 2017-09-06 07:05:45
    Temat: Re: Szyba podgrzewana bezprzewodowo i odbijająca promienie VW
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .09.2017 o 22:32 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > Działa to gdziekolwiek choćby zadowalająco?
    Działa bez zastrzeżeń.
    Co prawda użyłem tego ze dwa razy (fabryczna navi mi wystarcza) - ale jak
    ktoś jest fanem navi z telefonu to android auto jest strzałem w dziesiątkę.
    Telefon leży sobie w przegródce w środkowym tunelu, spięty kablem USB z
    autem i nawiguje.

    > Ale jeszcze lepszym rozwiązaniem jest odpuszczenie zakupu drogiej
    > nawigacji fabrycznej i zakup za ułamek jej ceny innej, dedykowanej do
    > danego auta.
    Tu jak pisałem, czasami wybierasz konkretną wersję (bo chcesz mieć dany
    silnik) i navi masz bez osobnej dopłaty, po prostu jest w standardzie.

    TG