  • 1. Data: 2017-09-04 22:46:12
    Temat: Szyba podgrzewana bezprzewodowo i odbijająca promienie VW
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Czy ktoś z obecnych ma "Przednią szybę podgrzewaną bezprzewodowo i
    odbijającą promienie podczerwone" VW?

    Ciekawi mnie, czy taka szyba nie pogarsza działania nawigacji na
    przyssawce (niefabrycznej) i telefonów komórkowych.

  • 2. Data: 2017-09-05 10:02:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >Ciekawi mnie, czy taka szyba nie pogarsza działania nawigacji na
    >przyssawce (niefabrycznej) i telefonów komórkowych.

    Mam w mondeo podgrzewana przewodowo, tzn w srodku widac pionowe
    zygzakowate druciki ... i odbior GPS nieco pogarsza, ale to widac
    glownie na zestawieniu sygnalu z satelitow.
    Sygnaly zaleza od orientacji, ale ogolnie nawigacja dziala w
    najlepsze.

    J.

  • 3. Data: 2017-09-05 13:42:01
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-09-05 o 10:02, J.F. pisze:
> [...]
    > glownie na zestawieniu sygnalu z satelitow.
    > Sygnaly zaleza od orientacji, ale ogolnie nawigacja dziala w najlepsze.

    Fordowskie podgrzewane szyby to mniej więcej wiadomo, jak działają, bo
    są znane i używane od lat. Volkswagenowska szyba grzana "bezprzewodowo"
    jest robiona w innej technologii, bez drucików, tylko z jakąś folią
    i/lub metalicznym proszkiem.

  • 4. Data: 2017-09-05 17:57:20
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2017 o 22:46 Poldek <p...@i...eu> pisze:

    > Ciekawi mnie, czy taka szyba nie pogarsza działania nawigacji na
    > przyssawce (niefabrycznej) i telefonów komórkowych.

    Nie ma ten pasat fabrycznej navi? Jak ma to szybko zapomnisz o czymś takim
    jak nawigowanie z telefonu.

    TG

  • 5. Data: 2017-09-05 18:03:59
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 05 Sep 2017 17:57:20 +0200, w <o...@l...harvard.local>,
    "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał(-a):

    > Nie ma ten pasat fabrycznej navi? Jak ma to szybko zapomnisz o czymś takim
    > jak nawigowanie z telefonu.

    Proszę bez żartów :)

  • 6. Data: 2017-09-05 18:14:20
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2017 o 18:03 r...@k...pl <r...@k...pl> pisze:

    > Proszę bez żartów :)

    Kup kiedyś auto z planem aktualizacji map to pogadamy. Oczywiście navi z
    androidem, ostatecznie gó..ną GM też na niej odpalisz.

    TG

  • 7. Data: 2017-09-05 18:44:38
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 05 Sep 2017 18:14:20 +0200, w <o...@l...harvard.local>,

    > Kup kiedyś auto z planem aktualizacji map to pogadamy. Oczywiście navi z
    > androidem, ostatecznie gó..ną GM też na niej odpalisz.

    W swojej navi mam mapy aktualizowane codziennie, nie potrzebuję żadnego planu.

  • 8. Data: 2017-09-05 18:45:40
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Kup kiedyś auto z planem aktualizacji map to pogadamy. Oczywiście navi z
    > androidem, ostatecznie gó..ną GM też na niej odpalisz.

    Nie pogadacie.
    Szwagier zanabył ładne auto z nawigacją Blaupunkta.
    Ostatnia aktualizacja na to urządzenie to przełom 2013/2014.
    A w komórce masz nowszy soft i aktualne mapy.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2017-09-05 18:52:23
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2017 o 18:45 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Nie pogadacie.
    > Szwagier zanabył ładne auto z nawigacją Blaupunkta.
    > Ostatnia aktualizacja na to urządzenie to przełom 2013/2014.
    > A w komórce masz nowszy soft i aktualne mapy.

    Jak kupujesz nowe auto to masz do niego nowe mapy i możliwość aktualizacji.
    Nie piszemy w tym wątku o "nówkach sztukach" od Niemca co.. tylko o nowym
    salonowym aucie.

    TG

  • 10. Data: 2017-09-05 18:58:05
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2017 o 18:44 r...@k...pl <r...@k...pl> pisze:

    > W swojej navi mam mapy aktualizowane codziennie, nie potrzebuję żadnego
    > planu.

    Mi i 99% użytkowników wystarczy aktualizacja raz, dwa razy do roku.
    W bonusie mam navi zawsze z zasięgiem (nawet w gęstej zabudowie), zawsze
    włączoną, z dużym czytelnym w każdych warunkach wyświetlaczem,
    zintegrowaną z audio.
    Jak będę potrzebował "bardziej aktualnej" - to zawsze mogę odpalić na
    wbudowanym urządzeniu navi z telefonu i dalej będę miał navi z "dużym
    czytelnym wyświetlaczem".

    TG