-
X-Received: by 2002:a0d:c205:: with SMTP id e5mr7650657ywd.165.1581269471359; Sun, 09
Feb 2020 09:31:11 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a0d:c205:: with SMTP id e5mr7650657ywd.165.1581269471359; Sun, 09
Feb 2020 09:31:11 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin1!goblin.st
u.neva.ru!news-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!google-groups
.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sun, 9 Feb 2020 09:31:10 -0800 (PST)
In-Reply-To: <20200209172833.27b29362@mateusz>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=46.112.59.9;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 46.112.59.9
References: <5e400297$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
<r1pakf$19f$1$Jacek@news.chmurka.net> <20200209172833.27b29362@mateusz>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <7...@g...com>
Subject: Re: Szybkość na przejściach
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Sun, 09 Feb 2020 17:31:11 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2671771
[ ukryj nagłówki ]Chwilowo żyjemy w pewnym określonym stanem techniki świecie. Uznanym i legalnym
środkiem transportu jest samochód spalinowy, również taki co waży 1,5 tony. Nie da
się tego zmienić przez pstrykniecie palcami. Spalinowy model transportu będzie
jeszcze przez wiele dziesięcioleci. Jeśli pieszy średnio teraz czeka ~10 sekund na
przejście to czy skrócenie tego czasu do pięciu sekund warte jest zatrzymania od
jednego do wielu samochodów spalinowych? Zatrzymania z wszystkimi ekologicznymi
skutkami ruszenia po zatrzymaniu. Według mnie nie jest warte. To może trzeba
wprowadzić wymóg zatrzymywania się że względu na wypadki na przejściach? Też uważam
że nie. Należy wprowadzić naukę przechodzenia pieszych przez jezdnię. Jeśli według
opracowania 30% pieszych nie wie że nie wolno wchodzić przed nadjeżdżający pojazd to
żadne nowe i restrykcyjne przepisy w stosunku do kierowców nic nie zmienia w sprawie
wypadków na przejściach dla pieszych.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.02.20 18:58 kk
- 09.02.20 19:20 Jacek
- 09.02.20 19:33 Jacek
- 09.02.20 19:40 Shrek
- 09.02.20 19:41 Shrek
- 09.02.20 19:43 Jacek Maciejewski
- 09.02.20 20:03 Marcin N
- 09.02.20 20:25 5020
- 09.02.20 21:12 Jacek
- 09.02.20 21:23 Shrek
- 09.02.20 22:05 J.F.
- 09.02.20 22:30 J.F.
- 09.02.20 22:43 Tomasz Pyra
- 09.02.20 22:54 Shrek
- 09.02.20 23:51 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław