  • Data: 2020-02-10 06:48:47
    Temat: Re: Szybkość na przejściach
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.02.2020 o 23:51, J.F. pisze:

    > Ale tak nalezy to mierzyc.

    No należy. Ale nie wierzę, że zrobiono to rzetelnie, bo na oko widać, że
    wyniki się nie spinają.

    > A czemu tak wyszlo ? Dobre pytanie.
    > -niektorzy jada 50, a predkosciomierz zawyza ... ale przeciez nie 35.

    No nie.

    > -jakies osiedlowe uliczki, z progami ?

    To się ma nijak, do stwierdzenia, że mierzono prędkość w której kierowcy
    nie byli ograniczenia fizycznie.

    > -swiatla, skrzyzowania, szkoly ?

    Znów patrz punkt poprzedni.

    Ale mam wrażenie, że jesteś blisko - do średniej... wliczono tych co się
    właśnie zatrzymywali przed przejściem;) Jeśli tak to całe badania są z
    dupy. Ciekawe czy jak ktoś zaparkował przed przejściem to też go wliczali;)

    > Ale spojrz na tabelke 3.5. Nie bardzo wiem jak rozumiec to V100-80,
    > ... V10-0, V0-10 - liczby to zakresy odleglosci ?

    Jak dla mnie prędkości.

    --
    Shrek