  • Data: 2020-02-10 01:29:28
    Temat: Re: Szybkość na przejściach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 9 Feb 2020 22:43:19 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Myślę że po prostu wykazano korelację a nie przyczynowość.
    > W miejscach i o czasie gdzie ruch pieszych jest większy - kierowcy
    > jeżdżą wolniej.

    Ale to kierowcy "pierwsi w kolejce" mieli byc.
    I czy aby na pewno widzieli tych zblizajacych sie pieszych.

    Choc masz racje - to zwykla korelacja moze byc - tu kierowcy jezdza
    wolniej, a piesi laza czesciej - to sie latwiej trafia na
    "zblizajacego"

    > Myślę że tak

    > Przydałyby się bardziej surowe dane z tymi wszystkimi przejazdami.
    > Bo zgaduję że te prędkości w sytuacji gdy pieszy jest blisko to są albo
    > bardzo niskie (gdy się ustępuje mu pierwszeństwa), albo wysokie (gdy się
    > nie ustępuje), a średnia w sumie nic nie oznacza.

    Ale tu juz o wkraczajacych mowa, czy przechodzacych, a odleglosc 10m.
    To mi wypadkiem pachnie, jeli predkosc jest 50 :-)

    J.