  • 1. Data: 2009-05-18 23:03:13
    Temat: {TECH] Wygrzewany silikon
    Od: Dafca <d...@i...pl>

    Dobry!

    Czy ktoś trenował malowanie proszkowe kapy sprzęgłowej? Trudność polega na
    tym, że jest w niej fabrycznie osadzony szklany wziernik oleju uszczelniony
    beżowym silikonem. Kapę mam wypiaskowaną i w zasadzie jutro miałem jechać
    po jakąś dobrą czarną farbę połysk w spray'u ale wiem, że moje umiejętności
    malarskie będą odbiegać od zamierzonego efektu i kusi mnie żeby spróbować
    proszkowo. Byłoby u fachowca ładnie i gładko pomalowane jak fabryka tylko
    czy temperatura nie zabije mi tego silikonu i uszczelki pod szkiełkiem?
    Ewentualnie czy łatwo to potem samodzielnie uszczelnić?

    --
    pozdrawiam
    Dafca

  • 2. Data: 2009-05-19 06:54:22
    Temat: Re: {TECH] Wygrzewany silikon
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Dafca" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pomalowane jak fabryka tylko czy temperatura nie zabije mi tego silikonu
    > i uszczelki pod szkiełkiem? Ewentualnie czy łatwo to potem samodzielnie

    Zawieź to do maverika, zapłącisz jakieś grosze, z tysiąc pln i on Ci to
    pomaluje. Namaluje Ci na wierzchu ładnego kutasa, albo inną błyskotkę:-)

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2009-05-19 07:03:06
    Od: n...@s...com

    On Tue, 19 May 2009 08:54:22 +0200, "Grzybol" <g...@w...pl>
    wrote:

    >Zawieź to do maverika, zapłącisz jakieś grosze, z tysiąc pln i on Ci to
    >pomaluje. Namaluje Ci na wierzchu ładnego kutasa, albo inną błyskotkę:-)

    A gdzie ta merytoryka wypowiedzi i chec niesienie pomocy ?
    Ladnie to tak nabijac sie z goscia ?

    pozdr
    newrom
    PS. Do pytajnika: ogladnij fiszki, cos mi sie wydaje ze tam powinien
    byc oring i zabezpieczenie w stylu pierscienia segera. A nie
    uszczelnienie silikonem
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 4. Data: 2009-05-19 07:11:14
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał

    > Zawieź to do maverika, zapłącisz jakieś grosze, z tysiąc pln i on Ci to
    > pomaluje. Namaluje Ci na wierzchu ładnego kutasa, albo inną błyskotkę:-)

    Coz za finezja wypowiedzi, ilez ukrytych aluzji, dwa fakultety jednak
    swoje robia...
    Pozdr

    --
    Hinek
    Deauville i inne..

  • 5. Data: 2009-05-19 09:05:11
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@a...pl.invalid> napisał w wiadomości
    > Coz za finezja wypowiedzi, ilez ukrytych aluzji, dwa fakultety jednak
    > swoje robia...

    No nie? Dzieki za uznanie. Zasada jest taka, jak rozmawiasz z chamem, to
    gadasz jego językiem. Finazji brak.

    --
    Grzybol

  • 6. Data: 2009-05-19 09:10:06
    Od: n...@s...com

    On Tue, 19 May 2009 11:05:11 +0200, "Grzybol" <g...@w...pl>
    wrote:

    >No nie? Dzieki za uznanie. Zasada jest taka, jak rozmawiasz z chamem, to
    >gadasz jego językiem. Finazji brak.

    Jak sobie zyczysz:

    Wypierdalaj.

    newrom

  • 7. Data: 2009-05-19 09:19:19
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości
    > Jak sobie zyczysz:
    > Wypierdalaj.
    > newrom

    To Twój język. Twoja kultura i intelygencja. Ja się tylko przystosowałem.
    Nie podobała się Wam jebanych precelkom dyskusja merytoryczna, z użyciem
    trudnych wyrazów, to macie swój jebany poziom:-) I tak niech zostanie. Taki
    jebany matoł jak ty, rozumie tylko jedno: ty chuju!!! I może jeszcze jak się
    go w mordę wali. Taka semantyka:-)

    --
    Grzybol

  • 8. Data: 2009-05-19 09:26:48
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Taki jebany matoł jak ty, rozumie tylko jedno: ty chuju!!! I może jeszcze
    > jak się go w mordę wali. Taka semantyka:-)
    Ty sie tak naprawde nie napinaj bo ci pryszcze pekna :)

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6

  • 9. Data: 2009-05-19 09:38:58
    Od: Magic <m...@w...pl>

    BartekGSXF pisze:

    > Ty

    Uprasza się o niezagrzybianie PRM.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 10. Data: 2009-05-19 11:45:02
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Dafca" napisał w wiadomości

    > Czy ktoś trenował malowanie proszkowe kapy sprzęgłowej? Trudność polega na
    > tym, że jest w niej fabrycznie osadzony szklany wziernik oleju
    > uszczelniony
    > beżowym silikonem.

    *** Ja bym nie probowal. Proszek wygrzewa sie w temperaturze 200 stopni
    celsjusza- nawet jesli usczelniacz jest z Vitonu, to moze z czasem sie
    pokruszyc. Wzierniki tez bywaja z tworzywa, ktore moze zmatowiec. Z reszta
    mimo iz wielu producentow stosuje lakiery proszkowe, na elementach
    narazonych na obicie nie jest to najszczesliwsze rozwiazanie gdyz raz obity
    odchodzi na wiekszej powierzchni niz lakier "mokry". Zaleta jest jedynie
    grubosc warstwy.
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400