    From: z <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: TOYOTA RAV4 2.0 benzyna - opóźniona reakcja na pedał gazu
    Date: Fri, 08 Oct 2010 14:14:15 +0200

    g-jaro pisze:

    > Niby nic a wkurza. Czasami (szybkie ruszanie ze skrzyżowania, start pod górkę
    > itp.) czuję sie jakbym wczoraj odebrał prawko. A to "kangur" sie przydaży, a
    > to sprzęgłem musze pracowac z precyzją zegarmistrza itd. Sporo samochodów już
    > objechałem i kilometrów nastukałem ale z czyms takim spotykam sie po raz
    > pierwszy. No chyba , że to jednak nie "ma tak być".

    Witaj w klubie.
    Co prawda mam Almerę (1,5) i może objawy nie aż takie ale mnie to wkurza.
    Nie wiem jak to opisać. Turbo dziura, bardzo mała moc na niskich
    obrotach, do tego zestopniowanie skrzyni (długa dwójka).
    Przy lpg jest to bardziej uciążliwe niż na benzynie.
    Dojeżdżam do skrzyżowania na dwójce, przyhamowuję i trzeba sprawnie
    ruszyć bo jest miejsce :-) a tu albo spadek obrotów i po 1-2 sek.
    zaczyna jechać albo za duża przygazówka i "zrywanie asfaltu" Dużo
    zależy od minimalnej nawet pochyłości terenu. Skutek czasem zachowuję
    się jakbym wczoraj dostał prawo jazdy. :-) Ech te szesnastozaworowe
    japończyki :-(
    Mechanik z serwisu sugeruje regulację przepustnicy. Trzeba ją nauczyć
    jak ma się zachowywać i podwyższenie wolnych obrotów.

    Jak znajdę trochę kasy to spróbuję :-)