    From: futszaK <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: TP nie lubi GIMPa czy co?
    Date: Thu, 01 Jan 2009 22:08:07 +0100
    <2...@c...fuw.edu.pl> <gjds3q$gci$2@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <2...@c...fuw.edu.pl> <gjdtiv$h6b$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <2...@c...fuw.edu.pl> <gjdua9$hel$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <9...@e...googlegroups.com>
    <gjfsb5$djq$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <op.um12qvnhdpn5qi@ofca>
    <m...@m...localdomain>
    <3...@p...pl>
    <1...@l...localdomain>
    <1...@p...pl>
    <s...@S...mshome.net>
    <2...@p...pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Mam przestać korzystać z adresów używanych od wielu lat, bo TPSA nie
    > potrafi filtrować spamu po ruchu generowanym na porcie?

    skoro jesteś taki mądry to zgłoś się do TP, że wynalazłeś genialny
    algorytm na filtrowanie spamu

    baaaa, tp ?

    dostaniesz robote w google, bo w/w ostatnio zaczęło mieć z tym pewne
    problemy (wcześniej filtrowało spam bez problemów)

    > Ode mnie nie wychodzi. A odpowiedzialności zbiorowej jeszcze nie
    > wprowadzono. I nie życzę sobie blokowania czegokolwiek bez mojej
    > zgody. Nie można nieudolności operatora łatać automatycznymi blokadami
    > dla wszystkich.

    skoro mój samochód jest w stanie jechać 170km/h to nie życze sobie
    stawiania jakichkolwiek ograniczeń prędkości wynikającej z nieudolności
    właścicieli dróg

    --
    http://net.czarne.net/ <- łącze w świat pilnie potrzebne !!!
    Dach elektrowni w Czernobylu mial byc zbudowany z materialow