    From: Tomasz Lemiech <s...@s...waw.spamy-won.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: TP nie lubi GIMPa czy co?
    Date: Mon, 5 Jan 2009 08:49:37 +0000 (UTC)
    Sender: <s...@d...szpajdernet.pl>

    Daniel <D...@g...com> wrote:
    > Narazie to ja nie dostać się do pewnych serwisów wraz z innymi
    > abonentami a jak TP chce chronić innych przede mną to niech powie co
    > kiedy był przypuszczalny atak z mojej sieci i zablokują całkowicie
    > moją sieć ja zlokalizuję naprawię i zgłoszę że jestem gotowy na nowo
    > użytkować internet.

    Tylko że jeśli przypuścisz ten atak np. na moją sieć / serwisy, to mi
    nic nie da, że TP Cię spałuje za DDoS po fakcie. Utraciłem przychody, bo
    serwisy były niedostępne. Mleko się już rozlało.

    > I nie będę miał do nikogo pretensji.

    Szacun dla Ciebie. Niestety nie tak zachowa się Przeciętny Klikacz
    Neostrady(TM) - on zacznie pomstować na BL, że nie ma Internetu i
    wymachiwać wypowiedzeniem umowy.

    > "Od dziś blokowana jest możliwość komunikacji z adresami IP, z których
    > kontrolowane są komputery wykorzystywane w sieciach Botnet (tak zwane
    > komputery zombie)." - http://biuroprasowe.tp.pl/PressOffice/PressRelease.1
    11711.po?changeLocale=PL
    > TP twierdzi co innego niż piszesz

    TP twierdzi to samo, co piszę (patrz ostatni post Rafała), tyle że ten
    komunikat traktuje tylko o jednej stronie medalu, bo widocznie tak
    zdecydował jego autor.

    --
    Tomasz Lemiech
    RLU#189399