  • Data: 2005-02-05 00:24:03
    Temat: Re: TPSA - Telia - awarie w zachodniej Polsce?
    Od: Marcin Markowski <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2005-01-31, Tomasz Kalkosiński <t...@p...onet.pl> wrote:
    > Gram duzo na zachodnich serwerach (ja chello) z ludzmi z Neostradami. Neo
    > z Warszawy dziala ok, ale dla zachodniej Polski - np. Poznan, Szczecin,
    > Kruszwica na wejsciu na bramke telii od razu ping +100 ms. Co dziwne, w
    > niektore wieczory ping jest ok, w niektore tak jak opisalem. W niektore
    > dni spada tez w nocy, ale to chyba normalne. Dzieje sie tak od okolo 2
    > tygodni.
    Problem raczej nie lezy w regionie, a adresie IP z jakim sie wychodzi.
    Na routerze mam 2 rozne adresy i jeden z nich w godzinach popoludniowych
    na styku TP z Telia dostaje duzych czasow, a drugi ma normalne czasy.
    Najwidoczniej jedno z ich laczy (tpsa-01622-war-b1.c.telia.net) jest
    zajete w znacznym stopniu. Kontaktowalem sie z TP w tej sprawie i mialem
    telefon od ich 'specjalisty', ze to sprawdza. Odpowiedz mialem uzyskac
    nastepnego dnia roboczego, jednak minelo juz prawie 2 tygodnie i dalej
    brak odzewu.

    --
    Marcin Markowski