    From: d...@w...sobie.to
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: TPSA siłą i kłamstwem chce utrzymać abonentów.
    Date: Sat, 12 Mar 2005 21:22:11 +0000 (UTC)
    Sender: Dariusz Margas <d...@s...atcom.net.pl>

    twix <s...@n...pl> wrote:

    > Chyba troche NTG, ale mam podobna sytuacje.
    > Trzy lata temu kupilem SDI, od okolo roku nie uzywalem tego sdi i 6 miesiecy
    > temu zrezygnowalem z tej uslugi czyli oddalem modem do tpsa oraz podpisalem
    > rozwiazanie umowy z SDI (rezygancje).
    > Rachunki przychodza do dnia dzisiejszego. Ostatnio placilem tylko czesc
    > rachunku (bez abo. za sdi) to teraz przyszlo do mnie pismo ze mi odlacza
    > telefon jak niezaplace za SDI (z ktorego juz dawno zrezygnowalem) heh. chyba
    > maja ladny balagan u siebie

    Za zdjete telefony dostawalem faktury dwa lata. Najlepsze bylo to, ze w
    tym samym miesiacu dostawalem fakture i jednoczesnie korekte do zera
    takiej wystawionej szesc miesiecy wczesniej.

    Ale przynajmniej nie bylo czego odlaczyc, bo byly zdjete :)

    Za to firma Intrum Szukanie Frajera dzwonila do mnie w 2004 w sprawie
    faktury z 1999. Nawet nie chcialo mi sie sprawdzac, ale pewnie
    zaplacilem. Podalem im komorke - po dluzszej i drozszej rozmowie zapytalem
    czy maja dosc paluszkow, zeby doliczyc sie przedawnienia. Rozmowa byla
    zabawna, cytowalismy cobie KC, nawet mam nagranie, ale niestety ostatnia -
    policzyli pewnie.

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    35. Collect potatoes. Paint faces on them and give them names. Name