    From: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: TPSA siłą i kłamstwem chce utrzymać abonentów.
    Date: Sun, 13 Mar 2005 09:26:09 +0100

    Marcin Gontarz <N...@n...pl> zapodał(a):
    > Mi w grudniu 2004 dowalili 2000 zł za dsla
    > bo zapomnieli robic to przez 4 poprzednie miesiace.
    > Nie przysłali mi faktur bo chcieli mnie zmusic zebym
    > wystapil o duplikaty w styczniu ( chyba nie wiedzieli
    > jak to wyfakturowac bo ktos dal dupy ze nie fakturowali od
    > czasu aktywacji dsla )
    > A najlepsza przygode mialem rozwiazujac umowe o dzierzawe
    > pary miedzianej. Pisalem rozwiazanie umowy 4 razy do tego
    > 2 reklamacje o braku odpowiedzi a potem 1 reklamacje do braku
    > odpowiedzi na reklamacje ..... paranoja ... druty byly nie
> [...]

    Ja na polpaka czekałem pół roku. Po testach okazało się, że głowicę
    mam już zbyt zawaloną (isdn'y, dsl, etc.), dostałem nową głowicę.
    Parę dni po instalacji głowicy przyszła ekipa (5 osób!) na odbiór głowicy.
    Ekpia odbiorcza wyszła, po pół godzinie znowu dzwoni ochrona, ze przyszli
    z tpsa... Co się okazało? Panowie przyszli... montować głowicę :) Mocno
    byli zaskoczeni, że już jest...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl