  • Data: 2009-12-01 18:35:23
    Temat: Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta
    Od: kanold <a...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Oledzki pisze:

    > Nie oszukujmy się, większość korzysta z webmaili. A nawet jeśli trojan
    > z kontrolera botnetu dostanie nie tylko spam do wysłania i jego adresatów,
    > ale także namiary na serwer smtp + dane do auth to będzie to dość łatwo
    > namierzyć i wyciąć po stronie serwera.

    taki spam zazwyczaj ma podszyte, losowe from, a ja na 587 wymagam from
    wlasciwego dla uwierzytelnionego konta i po problemie.

    A jak bedzie wysylal z wlasciwym from, to go wytnie co innego.

    No i spamer sie musi natrudzic i i tak mu nic z tego nie przyjdzie.

    I o to wlasnie chodzi, zeby im utrudnic i jak najbardziej zmniejszyc
    oplacalnosc biznesu.

    kanold

    "Jeśli zrobienie czegoś sprawia Ci trudność, sięgnij po większy młotek"