    From: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta
    Date: Sun, 6 Dec 2009 11:00:03 +0100

    Dnia Sat, 5 Dec 2009 22:47:31 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > Jak wyjaśnisz praktyczny brak sieci zombie odpornych na greylisting? Ano
    > właśnie, nie opłaca się botom uodparniać na greylisting! A Ty sugerujesz
    > wprowadzenie znacznie bardziej zaawansowanych mechanizmów...

    Co ty pi....?! Jak się nie opłaca, jak w tej chwili co 5-te połączenie
    obchodzi mi greylisting?! Robią co najmniej 3 połączenia co kilka minut
    (nie będę wydłużać czasu blokady do np. pół godziny, by sprawdzić czy
    więcej).
    Zmiany w botach są dość długotrwałe, bo do tej pory nie było niezbędnej
    potrzeby, ale nastąpił teraz spory impuls, bo właścicielom botnetów
    zacznie uciekać całkiem spory kawałek gotówki. Myśl logicznie, gdzie są
    pieniądze, tam będzie potrzeba zmian.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski