    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta
    Date: Wed, 09 Dec 2009 00:45:00 +0100
    <s...@t...ceti.pl>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <1...@w...tensor.gdynia.pl>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <1...@w...tensor.gdynia.pl>
    <m...@i...localdomain>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <m...@i...localdomain>
    <1...@w...tensor.gdynia.pl>
    <m...@i...localdomain>
    <1...@w...tensor.gdynia.pl>

    Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl> writes:

    > No właśnie skype tak robi więc działa :) o tym mówie.

    Traktuje to jako zart.

    > Dlaczego? Chyba naciągasz troche. Po tygodniu każdy dostał spowrotem, po 1
    > dniu ten co zgłosił.
    >
    > Czyli 1 osoba potrzebuje, 7 ma bo chce.

    Sprzedajesz usluge, a nastepnie, bez jakiejkolwiek przyczyny, nie
    swiadczysz jej, i usprawiedliwieniem ma byc to, ze to tylko 1 dzien,
    albo tydzien?

    Tyle ze akurat ja mysle ze tylko na szybko to wymysliles, i ze zadnego
    eksperymentu nie bylo - normalni ludzie nie przeprowadzaja podobnych
    eksperymentow.

    > Jakieś 40 osób u których widziałem neostrade. Wystarczająca próbka.

    Dobrze ze dodales. To tak jak z Jedi? Odpowiedni ruch reka plus "iles
    tam republic credits will do" (czy jak to tam bylo, dosc dawno
    ogladalem).

    Nawet nie pytam ile z tych 40 osob ma modem USB a ile router wifi.
    Zastanow sie chociaz jaka jest _rozdzielczosc_ takiej probki.
    --
    Krzysztof Halasa