    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: TV Plazma Panasonic brak IPLA
    Date: Sun, 8 Apr 2018 21:48:28 +0200

    3...@g...com

    > Mam podobny tv, TX-P42GT20E. IPLA _jeszcze_ działa, ale YT od zdaje się
    > 3 lat już nie. Jak napisałem w sprawie tego YT do Panasonica, to tak mi
    > odspisali, że mało mnie z butów nie wyrwało. W dużym skrócie, "nie nasza
    > wina i nie obchodzi nas to". Dziwne, że jeszcze Player działa. Nie wiem
    > jaki kupię następny tv, ale wiem jakiej firmy on nie będzie ;)

    ale o co chodzi? Ja gdy miałem do wyboru smart lub nie smart, wybrałem
    ten drugi. jeśli w kompach uaktualniamy soft, w komórkach tak samo,
    wymieniamy komórki na nowsze, to jak ja to w TV zrobię? ile lat będzie
    wsparcie? 20? Bo chciałbym żeby tyle właśnie TV działał. wtedy gdy go
    kupowałem królował na telefonach windows mobile 6, android był w
    powijakach z urządzeniami 1 rdzeniowymi 800MHz i 512ram. Jakoś nikt nie
    płacze że w tych urządzeniach soft nie jest uaktualniany.
    Przez pewien czas, miałem do projektora (rzutnika jak kto woli)
    podłączonego samsunga galaxy s3. działał świetnie, ale Ipli nie
    pokazywał.... bo kabelki nie miały certyfikatu DRM.

    ToMasz