  • 31. Data: 2011-07-29 17:35:46
    Temat: Re: TV i jednocześnie monitor
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 29 Jul 2011 19:19:48 +0200, qwerty napisał(a):

    > Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał w wiadomości grup
    o-ip.info...

    > Człowiek przyzwyczai się do wszystkiego.

    Albo zmieni miejsce pracy. :)

    [ Jeśli chcesz mieć coś zrobione dobrze, zrób to sam. ]
    [ (Jean-Baptiste Emmanuel Zorg) ]

  • 32. Data: 2011-07-29 17:35:46
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 29 Jul 2011 18:53:30 +0200, miab napisał(a):

    (ciach...)
    > Natomiast ja np. używam Monitora Samsung P2770HD 27cali i daje rade
    > bardziej, a nawet bardo jako monitor, a nieco mniej jako telewizor ale
    > wyścigi formuły I na Polsat HD DVB-T czy filmy HD daje radę z bliska
    > oglądać. Z daleka jest może ciut przy mały.

    Tak dla uściślenia - jaką masz rozdzielczość na tych 27"?

    [ Tylko głupcy się nie zmieniają. (G. Zapolska) ]

  • 33. Data: 2011-07-29 18:28:05
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-07-29 19:19, qwerty wrote:
    > Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał w wiadomości grup
    o-ip.info...

    > Człowiek przyzwyczai się do wszystkiego.

    Czyżby głos pracownika Sabre Polska? ;)

  • 34. Data: 2011-07-29 19:05:45
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 29 Jul 2011 20:28:05 +0200, Rafał Łukawski napisał(a):

    > Czyżby głos pracownika Sabre Polska? ;)

    Albo Foxconna...

    [ Gdzie w grę wchodzi miłość lub nienawiść, tam gra kobieta miernie. ]
    [ (Friedrich Nietzsche) ]

  • 35. Data: 2011-07-29 20:26:25
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2011-07-29 19:35, Przemysław Ryk pisze:
    > Dnia Fri, 29 Jul 2011 18:53:30 +0200, miab napisał(a):
    >
    > (ciach...)
    >
    > Tak dla uściślenia - jaką masz rozdzielczość na tych 27"?

    HD jak w nazwie i specyfikacji ww. monitora czyli 1920×1080 pikseli

    miab

  • 36. Data: 2011-07-30 13:30:42
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 29 Jul 2011 22:26:25 +0200, miab napisał(a):

    > HD jak w nazwie

    To akurat niewiele musi mówić. :)

    > i specyfikacji ww. monitora czyli 1920×1080 pikseli

    OK. Dzięki za info. :)

    [ Właśnie zakończyłem 14-dniową dietę, i jedyne co straciłem, ]
    [ to dwa tygodnie. (Garfield) ]