  • Data: 2011-09-15 16:45:01
    Temat: Re: TVN turbo
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-15 15:28, J.F pisze:
    > Mozesz sobie doczytac w KK jakie groza kary ... i IMO calkiem rozsadnie
    > dobrane sa.

    Myślałem że rozmawiamy jak powinno się postrzegać pewne przestępstwa a
    nie jak są zdefiniowane przez przepisy.

    > Tylko moze nieco praktyka sadowa je wypaczyla ... ale moze i dobrze ..

    Oj wypaczyła i nic w tym dobrego nie widzę. Jeśli ktoś swoim działaniem
    dąży do śmierci innego człowieka w sposób oczywisty (dla zdrowego
    psychicznie dorosłego człowieka) to sam fakt że nie chce być tego
    świadomy niczym jego czyn od morderstwa nie odróżnia choć nazywać to
    sobie można na różne sposoby i podciągać pod różne paragrafy. Jak ktoś
    wsiada za kółko mając ponad 1 promil to już musi wyraźnie czuć działanie
    alkoholu, jeśli świadomie decyduje się narazić innych na śmierć to kara
    powinna być taka sama jak dla mordercy co rąbie maczetą drugiego
    człowieka i tłumaczy się że chciał go tylko nastraszyć.