  • 81. Data: 2013-02-04 11:09:28
    Temat: Re: Tablet
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-02-04, o godz. 00:47:57
    krzysztofsf <k...@w...pl> napisał(a):

    > To tylko w default city dziala.

    Ale drugi i trezci przykład radośnie wyciąłeś bo nie pasuje do tezy?
    Zmartwię Cię - jutro odbiorę kolejne 2 sztuki i pojada na wieś za
    Żywiec - przy okazji wyjazdu do znajomych. Cały ich wysiłek sprowadzał
    się do odesłania mi podpisanego upoważnienia. Obie sztuki pójdą do dość
    ubogich rodzin.

    Dziwne że formularz w banku taka osoba wypełni. W pomocy społecznej to
    samo. Doładowanie do telefonu załaduje. Przekaz do radia Maryja
    wyśle. Pralkę uruchomi. A formularza zamówieni karty już nie da rady
    wypełnić i wysłać. Naprawdę tak sądzisz?

    Zdrówko

  • 82. Data: 2013-02-04 11:33:05
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Lut, 11:09, Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> wrote:
    > Dnia 2013-02-04, o godz. 00:47:57
    > krzysztofsf <k...@w...pl> napisa (a):

    > Ale drugi i trezci przyk ad rado nie wyci e bo nie pasuje do tezy?
    > Zmartwi Ci - jutro odbior kolejne 2 sztuki i pojada na wie za
    > ywiec - przy okazji wyjazdu do znajomych. Ca y ich wysi ek sprowadza
    > si do odes ania mi podpisanego upowa nienia. Obie sztuki p jd do do
    > ubogich rodzin.
    >
    > Dziwne e formularz w banku taka osoba wype ni. W pomocy spo ecznej to
    > samo. Do adowanie do telefonu za aduje. Przekaz do radia Maryja
    > wy le. Pralk uruchomi. A formularza zam wieni karty ju nie da rady
> [...]

    Tyle, ze formularz jest dostepny tylko w internecie i trzeba go
    wydrukowac na drukarce komputerowej.
    Nie sa nigdzie wykladane, zeby osoba nie majaca pojecia o sprawie
    mogla sobie zabrac formularz, przemyslec sprawe, wypelnic ,zrobic
    ksero dowodu, oplacic dwa rozne konta i wszystko wyslac. No i dobrac
    i kupic wlasciwy modem.

    Konieczne jest mocne zainteresowanie i chec zdobycia takiego internetu
    i pomoc osob trzecich (czesto naklanianie).

    Przydaloby sie, zeby jakies czasopismo wypuscilo numer zawierajacy
    odnosny blankiet i opis jak wypelniac, jaki sprzet dokupic itp

  • 83. Data: 2013-02-04 11:48:01
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-02-04, o godz. 02:33:05
    krzysztofsf <k...@w...pl> napisał(a):

    > Tyle, ze formularz jest dostepny tylko w internecie i trzeba go
    > wydrukowac na drukarce komputerowej.

    Nie prawda. Jest dostępny wydrukowany także w siedzibie Aero i punkcie
    odbioru. Poza tym bez przesady - drukarka za kilka groszy jest dostępna
    w wielu miejscach. Może nie zdajesz sobie z tego sprawy ale np. na
    wsiach coś takiego jest dostępne w szkołach i bibliotekach. W tych
    drugich nawet jest dostęp do internetu.

> [...]
    > mogla sobie zabrac formularz, przemyslec sprawe, wypelnic ,zrobic
    > ksero dowodu, oplacic dwa rozne konta i wszystko wyslac. No i dobrac

    No ale po co ma być wyłożone? Starczy że jak ktoś będzie chciał to mu
    np. pomoc społeczna takowy wydrukuje i nawet pomoże wypełnić. I - choć
    może to dla Ciebie dziwne - często informuje i pomaga to zrobić.

    > Konieczne jest mocne zainteresowanie i chec zdobycia takiego internetu
    > i pomoc osob trzecich (czesto naklanianie).

    No ale co za problem w pomocy osób trzecich? Przy osobach wykluczonych
    w różny sposób normą jest że osoba trzecia pomaga w wielu aspektach.
    Dostęp do internetu jest jedną z takich rzeczy. Co więcej - pomoc
    społeczna np. potrafi zakupić modem do taki9ej usługi. Tak jak ciuchy,
    jedzenie czy węgiel na zimę.

    > Przydaloby sie, zeby jakies czasopismo wypuscilo numer zawierajacy
    > odnosny blankiet i opis jak wypelniac, jaki sprzet dokupic itp

    I? Nic to nie da, Bo najczęściej osoby które takiej pomocy potrzebują
    prasy nie kupują. Tu sprawdza się właśnie pomoc bezpośrednia - często
    wolontaryjna.

    Zdrówko

  • 84. Data: 2013-02-04 11:59:55
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Lut, 11:48, Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> wrote:

    > Nie prawda. Jest dostępny wydrukowany także w siedzibie Aero i punkcie
    > odbioru.

    ...........default city

    Pozostale...masz racje, sytuacja jest idealna i nie ma potrzeby
    propagowac i ulatwiac. Jest dobrze.

  • 85. Data: 2013-02-04 12:04:15
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 4 Feb 2013 02:33:05 -0800 (PST), krzysztofsf napisał(a):

> [...]
    >
    > Konieczne jest mocne zainteresowanie i chec zdobycia takiego internetu
    > i pomoc osob trzecich (czesto naklanianie).

    Jeżeli w obecnych czasach kogoś przerasta załatwienie sobie wydrukowania
    jednej kartki z internetu (w szkole, w pracy, w kawiarence, u znajomego) to
    może lepiej, żeby on tego internetu nie miał. Dla swojego i wszystkich
    innych dobra.
    Znam osoby w bardzo podeszłym wieku, które sobie z tym świetnie poradzą,
    niektóre nawet nie zbliżając się do komputera. A jak ktoś jest na to za
    głupi, lub zbyt wielką ofermą życiową, to internet będzie dla niego jednym
    wielkim pasmem nieszczęść i udręk.

    PS. Jak ci idzie odwracanie pytania? Ile obrotów na minutę wyciągasz?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 86. Data: 2013-02-04 12:39:52
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-02-03 13:48, krzysztofsf pisze:

    > A co zmieniloby LTE, jesli bedzie okrojone podobnie jak obecne karty?

    Znacznie okroiłoby zasięg, z jakiegoś 60-70% w HSPA na terenie kraju
    kraju do 10-20 w LTE. ;-)

  • 87. Data: 2013-02-04 12:40:10
    Od: Trybun <i...@y...com>

    > IMO 3G to obecnie prehistoria. :) Raczej celuj w LTE.
    > V.

    W LTE to sobie można celować w stacjonarnym kompie a nie do urządzeń
    przenośnych.

  • 88. Data: 2013-02-04 12:44:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" 2...@u...goog
    legroups.com

    > Wczesniejszy model ponizszego
    > http://www.skapiec.pl/site/cat/45/comp/3718967

    Dzięki.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 89. Data: 2013-02-04 12:47:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" keo6m8$rdr$...@n...news.atman.pl

    > Znacznie okroiłoby zasięg, z jakiegoś 60-70% w HSPA na terenie kraju kraju do
    10-20 w LTE. ;-)

    3G to już prehistoria -- każdy operator komórkowy proponuje LTE,
    nawet testować na freeko można. Jeśli urządzenie ma LTE, nie
    oznacza to wcale tego, że nie ma ono 3G czy 2G. Za jakiś czas
    (być może w ciągu 2 lat) LTE będzie niemal wszędzie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 90. Data: 2013-02-04 12:49:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" keo6mr$rdr$...@n...news.atman.pl

    > W LTE to sobie można celować w stacjonarnym
    > kompie a nie do urządzeń przenośnych.

    Ponoć w tym (2013) roku ma być wysyp przenośnych
    urządzeń (modemów, tabletów i smartfonów) z LTE.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'