-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!no
t-for-mail
From: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: "Tak" dla bezpieczeństwa. "Nie" dla myta
Date: Sun, 13 Jan 2013 21:58:20 +0100
Organization: Netia S.A.
Lines: 25
Message-ID: <kcv7ih$v9s$1@mx1.internetia.pl>
References: <kcprbt$kpk$1@news.vectranet.pl>
<50f2f6ea$0$26686$65785112@news.neostrada.pl>
<kcuvha$8cn$1@news.task.gda.pl>
NNTP-Posting-Host: 178-36-171-236.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1358111121 32060 178.36.171.236 (13 Jan 2013 21:05:21 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 13 Jan 2013 21:05:21 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
In-Reply-To: <kcuvha$8cn$1@news.task.gda.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2479328
[ ukryj nagłówki ]
"z" <z...@u...pl> wrote in message news:kcuvha$8cn$1@news.task.gda.pl...
>>
> Na prawdę myślisz że oficjalne statystyki są coś warte.
> Przecież wiadomo że policja wpisuje prędkość i tylko prędkość po
> najniższej linii oporu. O poznaniu faktycznych przyczyn wypadków na tej
> podstawie można sobie pomarzyć.
> Tylko jak ich zmusić do głębszego poznania sytuacji?
> Dodatkowa rubryka? :-)
>
Statystyki sa, tylko od jakiegos czasu nie sa ujawniane, bo nie pasuja do
schematu, ze wszystkiemu sa winni przekraczajacy predkosc dopuszczalna.
Wedlug opublikowanych kilkanascie lat temu w Polityce szczegolowych danych -
ok. 20% wypadkow bylo spowodowane "nadmierna predkoscia", z czego... tylko
1/4 to "przekroczenie dopuszczalnej predkosci jazdy". Pozostale 3/4 to
"niedostosowanie predkosci do warunkow ruchu" a nie przekroczenie
dopuszczalnej. Czyli - przekraczajacy dopuszczalne predkosci (najbardziej
obecnie scigani) powodowali _tylko_ 5%wypadkow.
Ciekaw jestem, czy jakikolwiek dziennikarz dotrze do obecnych statystyk i
ujawni, jak to teraz wyglada.
--
Axel
Następne wpisy z tego wątku
- 13.01.13 22:20 Tomasz Pyra
- 13.01.13 22:33 szufla
- 14.01.13 01:35 John Kołalsky
- 14.01.13 08:27 Ghost
- 14.01.13 08:25 Ghost
- 15.01.13 06:57 Krzysztof 45
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-28 Przednia lampka rowerowa Basta / AXA pod dynamo w piaście
- 2024-05-28 Boję siię capa...
- 2024-05-24 Efekt gitarowy koda kd-30 trash metal
- 2024-05-27 Re: Efekt gitarowy koda kd-30 trash metal
- 2024-05-27 Wykrywanie przerwy w długim przewodzie zakopanym w ziemi.
- 2024-05-27 PT500
- 2024-05-28 Łódź => SAP CO Consultant <=
- 2024-05-28 Białystok => Senior Developer React Native <=
- 2024-05-28 Kraków => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-28 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-05-28 Białystok => ERP Implementer <=
- 2024-05-28 => Solution Architect (secure communication and IoT solutions) <=
- 2024-05-28 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B (2 miejsca) <=
- 2024-05-28 Szczecin => Realtime (C) Software Developer <=
- 2024-05-27 Warszawa => Senior Account Manager (stacjonarnie) <=