  • 1. Data: 2013-01-11 21:06:21
    Temat: "Tak" dla bezpieczeństwa. "Nie" dla myta
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    Dla zwolenników fotoradarów. Może im się trochę rozjaśni.

    http://obserwator.natemat.pl/46627,tak-dla-bezpiecze
    nstwa-nie-dla-myta

    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 2. Data: 2013-01-11 21:28:22
    Temat: Re: "Tak" dla bezpieczeństwa. "Nie" dla myta
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-01-11 21:06, Krzysztof 45 pisze:
    > Dla zwolenników fotoradarów. Może im się trochę rozjaśni.
    >
    > http://obserwator.natemat.pl/46627,tak-dla-bezpiecze
    nstwa-nie-dla-myta

    "Bardzo zle napisany tekst. Poprawny gramatycznie ale bez logiki."

    "słowotok bez składu i logiki..."

    "Ale nie zapominajmy, że znaki wskazują bezpieczną prędkość nie tylko
    dla nas prowadzących samochód, ale także dla pieszych. Hamowanie z
    prędkości 100 km/h to około 110 m w dobrych warunkach, czyli pewna
    śmierć pieszego... To właśnie po to są ograniczenia prędkości i
    fotoradary do egzekwowania kar za nieprzepisową jazdę i eliminacji z
    dróg i reedukacji piratów."

    "Wg autora lepiej czekać na wybudowanie dróg, a w tym czasie zgadzać się
    na setki zabitych na drogach. Niech autor to powie rodzinom."

    itd.

  • 3. Data: 2013-01-11 21:57:18
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-01-11 21:28, Artur Maśląg pisze:

    > itd.

    Zapomniałem dodać dla *rozgarniętych* zwolenników...
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 4. Data: 2013-01-11 22:00:36
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-01-11 21:57, Krzysztof 45 pisze:

    > Zapomniałem dodać dla *rozgarniętych* zwolenników...

    A tak, rozgarniętych - zupełnie jak te Twoje kolejne wklejki z Lisa.

    Napieraj :)

  • 5. Data: 2013-01-11 23:39:06
    Od: tá´Ź

    Artur Maśląg wrote:

    > "Wg autora lepiej czekać na wybudowanie dróg, a w tym czasie zgadzać się
    > na setki zabitych na drogach. Niech autor to powie rodzinom."
    >
    > itd.

    Bełkot jak zwykle, idąc tym tokiem myślenia można obniżać limity
    prędkości bez końca -- aż do zera.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 6. Data: 2013-01-12 09:51:48
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > itd.

    "Jeszcze nie tak dawno minister Sławomir Nowak (39 l.) służbową limuzyną
    pędził na Krakowskie Przedmieście z prędkością dochodzącą do 100 km na
    godzinę a teraz chce za takie wykroczenie odbierać kierowcom prawo jazdy. A
    może karanie należałoby zacząć od siebie i innych, chronionych immunitetem?"

  • 7. Data: 2013-01-12 20:20:57
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]
    > takie wykroczenie odbierać kierowcom prawo jazdy. A może karanie należałoby zacząć
    > od siebie i innych, chronionych immunitetem?"

    Tylko kompletny debil moze myslec, ze w tym calym przedsiewzieciu nie chodzi o kase.
    Zwlaszcza patrzac jak w wykonaniu obecnego nierzadu wyglada sluzba zdrowia albo
    polityka prorodzinna,

    sz.

  • 8. Data: 2013-01-13 19:03:12
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości
    > Dla zwolenników fotoradarów. Może im się trochę rozjaśni.
    >
    > http://obserwator.natemat.pl/46627,tak-dla-bezpiecze
    nstwa-nie-dla-myta

    Naprawde uwazasz, ze dane yanosika lepiej pokazuja wypadkowosc niz oficjalne
    statystyki?

    Powiem wprost, rozprowadzajac ten tekst jestes po prostu pozytecznym idiota.
    Bo jedyny zysk zen jest tylko dla yanosika. Kropka.

  • 9. Data: 2013-01-13 19:04:14
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "tᴏ" <tá´Ź> napisał w wiadomości

    > Bełkot jak zwykle, idąc tym tokiem myślenia można obniżać limity
    > prędkości bez końca -- aż do zera.

    Daj linka, do propozycji wyzerowania limitu.

  • 10. Data: 2013-01-13 19:04:59
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "szufla" <b...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Tylko kompletny debil moze myslec, ze w tym calym przedsiewzieciu nie
    > chodzi o kase. Zwlaszcza patrzac jak w wykonaniu obecnego nierzadu wyglada
    > sluzba zdrowia albo polityka prorodzinna,

    No i mordowanie smolenskie, zapomniales dodac.