  • Data: 2013-01-10 15:17:34
    Temat: Re: Tak poprawiaja bezpieczenstwo
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-01-10 14:21, Myjk wrote:

    > Ale popatrz sobie jakie natężenie ruchu jest. Gęsto jak w mrowisku. Światła
    > i przejście, owszem, są. Za niecałe 3 km, i jeszcze wiele razy kolejne. Jak
    > jechać szybciej, to najbliższe za minutę podróży. Jak natomaist
    > przyśpieszanie wpływa na płynność gdy niebawem są światła, pisałem niedawno
    > przy okazji "afery" o radarach. Wpływa do dupy.

    W jakim mrowisku, bez przesady. I generalnie wypadki to sie tam nie
    zdarzaja. Jakos dziwnie nie widac za to inspektorow wlasnie tam gdzie
    jest duzo pieszych i sa przejscia. Czyzby dlatego, ze tam nie jest
    wcale tak latwo nastukac wystarczajaca ilosc kasy? A tutaj ruch
    plynny, regularny, forsa leci szerokim strumieniem.

    Jedno pytanie - czemu ustawili sie tam, a nie np. kawalek dalej
    za mostem polnocnym przy swiatlach, gdzie faktycznie jest zagrozenie
    ze ktos rozpedzony moze wjechac w stojace pojazdy?

    Na tym przypadku intencje widoczne sa jak na dloni.

    --

    memento lorem ipsum