  • 11. Data: 2016-06-09 20:46:14
    Temat: Re: Taka ciekwostka firmy
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu czwartek, 9 czerwca 2016 19:11:16 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
    . U mnie za drugie nieodebranie tel. jest poważna
    > zjebka, za trzecim wypad z roboty.
    >
    > --
    > Marek

    W trakcie jakis dyzurow "pod telefonem", ustalonych wczesniej i wg grafiku, czy
    telefonodostepnosc obejmuje caly czas wolny?

  • 12. Data: 2016-06-10 03:18:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message
    > przyjaciela
    > ciągle
    > się jej
    > weekendami
    >
    > Bardzo dziwny pracodawca, który toleruje taką niedostępność (bez znaczenia
    > z jakiego powodu). Jeśli to problem z telefonem to powinien być
    > wymieniony. U mnie za drugie nieodebranie tel. jest poważna zjebka, za
    > trzecim wypad z roboty.

    Wymieniają jej już któryś raz z kolei...
    Uznaliśmy że mają coś skopane z korporacyjnym softem na tym Anroidzie
    chodzącym.
    Ale to wystarczy żeby wywołać u pracowników preferencje do Samsunga :-)

  • 13. Data: 2016-06-10 03:19:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    >>

    > W trakcie jakis dyzurow "pod telefonem", ustalonych wczesniej i wg
    > grafiku, czy telefonodostepnosc obejmuje caly czas wolny?

    No przecież napisał: raz możesz nieodebrać, za drugie nieodebranie zjebka
    :-)

    p.s. współczuję Markowi roboty :-(

  • 14. Data: 2016-06-10 09:19:11
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 9 Jun 2016 11:46:14 -0700 (PDT), krzysztofsf
    <k...@w...pl> wrote:
    > W trakcie jakis dyzurow "pod telefonem", ustalonych wczesniej i wg
    grafiku,
    > czy telefonodostepnosc obejmuje caly czas wolny?

    Z reguły w trakcie dyżurów, ale poza też lepiej odbierać.

    --
    Marek

  • 15. Data: 2016-06-10 09:19:32
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 9 Jun 2016 19:24:36 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A co to za praca ? Kodeks pracy wazna rzecz.

    Admin.

    --
    Marek

  • 16. Data: 2016-06-10 09:24:46
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 9 Jun 2016 20:19:49 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > p.s. współczuję Markowi roboty :-(

    Fakt, użeranie się z takimi co nie odbierają uciążliwe jest

    --
    Marek

  • 17. Data: 2016-06-10 10:23:04
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 10.06.2016 o 03:18, Pszemol pisze:
    > Uznaliśmy że mają coś skopane z korporacyjnym softem

    Softem, ale to Samsung winny a Apple najlepsze.
    A potem się dziwisz, że cię ludzie nie traktują poważnie.

    --
    Alf/red/

  • 18. Data: 2016-06-10 14:20:17
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    5...@n...neostrada.pl
    *Marek* napisał(-a):

    > Z reguły w trakcie dyżurów, ale poza też lepiej odbierać.

    Noo, i przerwać sobie np. słodkie tete-a-tete żeby się nie zasapać ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 19. Data: 2016-06-10 14:31:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Alf/red/" <a...@u...waw.pl> wrote in message

    > Softem, ale to Samsung winny a Apple najlepsze.
    > A potem się dziwisz, że cię ludzie nie traktują poważnie.

    Alfred, widzę że nie pojąłeś że mój post był ironią
    twierdzenia, że ludzie z Izraela wiedzą lepiej
    wybierając Samsunga. Przeczytaj może cały wątek.

  • 20. Data: 2016-06-10 19:08:50
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu piątek, 10 czerwca 2016 09:19:17 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
    > grafiku,
    >
    > Z reguły w trakcie dyżurów, ale poza też lepiej odbierać.

    Ale czy za nieodbieranie poza dyzurami sa kary o ktorych wspominales wczesniej?