    From: Piotr Chamera <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Taki problem programistyczny...
    Date: Wed, 22 Feb 2012 20:21:42 +0100

    W dniu 2012-02-22 19:03, Piotr Chamera pisze:

> [...]
    > przekształceń, może być potrzeba dokładnej arytmetyki).
    >
    > 3. Typujemy N wierzchołków do zmiany miejsca.
    >
    > 4. Dla każdego z N wierzchołków wyliczamy nowe znakowanie jako liczbę
    > pośrednią między poprzednikiem i następnikiem w docelowym porządku (np
    > średnia arytmetyczna ze znakowań poprzednika i następnika w porządku
    > docelowym).
    >
    > 5. Dla każdego z N wierzchołków bierzemy listę jego poprzedników w grafie.
    >
    > 5a Dla każdego poprzednika z powyższej listy sprawdzamy, czy na liście
    > jego następników nie ma wierzchołka ze znakowaniem mniejszym niż jego

    Mam problem z 5 punktem, to czy powinniśmy sprawdzić poprzedniki czy
    następniki zależy od kierunku przesunięcia węzła w grafie.
    Jeśli dany węzeł wędruje ,,do tyłu" względem wyjściowego porządku trzeba
    sprawdzić następniki jego poprzedników. Jeśli ,,do przodu", to należy
    porównać poprzedniki jego następników.

    Ale być może bredzę - dziś już zmęczony jestem... może jest jeszcze
    więcej możliwych przypadków...