  • 1. Data: 2013-03-21 23:50:46
    Temat: Takie swieto, a tu nic?!
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    Swieto i niecodzienne zjawisko na miare ladowania UFO mialo miejsce w
    TVP, a polegalo na zrobieniu show na tematy, uwaga..., naukowe. Nie
    zadne tance, spiewanki, seriale, tylko ludzi zajmujacych sie praca
    naukowa pokazali. Zanim ktos wyleci z TVP za te niesubordynacje, warto
    ten fakt odnotowac.
    Program nazywal sie chyba Polski Wynalazek 2013, czy jakos tak. Rece
    opadaja jak czlowiek popatrzy na osiagniecia niektorych "naukowcow". O
    debilizmie dziennikarzy szkoda pisac, ale cieszy sam fakt, ze po wielu
    latach zakazu poruszania jakichkolwiek tematow naukowych w TVP cos jakby
    drgnelo. Jest od jakiegos czasu calkiem niezly program Radka Brzozki, co
    prawda w TVP Info jakims bladym switem w soboty, ale jest, teraz to. No,
    no, jeszcze troche, a zaczna fizyki w szkolach uczyc, sie rozmarzylem...

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 2. Data: 2013-03-26 12:45:22
    Temat: Re: Takie swieto, a tu nic?!
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2013-03-21 23:50, Pawel O'Pajak pisze:

> [...]
    > prawda w TVP Info jakims bladym switem w soboty, ale jest, teraz to. No,
    > no, jeszcze troche, a zaczna fizyki w szkolach uczyc, sie rozmarzylem...

    Da się gdzieś obejrzeć to w formie, w jakiej leciało w TV?

    Bo widze tylko minutowe fragmentu:
    http://www.tvp.pl/wiedza/nauka-i-technika/polski-wyn
    alazek-2013/galeria-wynalazkow/naped-bezwladnosciowy
    /10256918
    [Lepszy 'ufo pędnik' zbudowałem kiedyś z lego:)]

    Ok, finaliści wyglądają dość rozsądnie.

    pzdr
    bartekltg