-
Data: 2019-05-09 17:11:59
Temat: Re: Tania terenówka
Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 08-05-2019 o 20:24, adam pisze:
>> Tu bym się nie zgodził - awaryjny jak diabli (tzn. jak wszystko z
>> grupy Renault, plus dodatek z racji badziewnych podzespołów), a serwis
>> ani nie jest tani, ani nie jest dobry.
>> Jakby trzeba za niego płacić, to jest wręcz bardzo drogi, zwłaszcza
>> jak za jedną naprawę musiałbyś płacić kilka razy,a i tak nie
>> zostałaby skutecznie wykonana.
>>
>> No i jeśli piszesz o wersji 4x4, to jest dodatkowy problem, bo z racji
>> skróconej bezsensownie skrzyni, na zwykłej drodze zamęczy Cię tak jak
>> Jimny.
>> Fakt - zwłaszcza diesel pracujący jak traktor w tym modelu.
>
> Nie demonizowałbym, awaryjność na tle innych wcale nie wygląda źle.
Wygląda gorzej niż źle - gorzej wyglądało to tylko na Megane II -
oczywiście to ten sam koncern.
> Zrobiłem tylko ok. 3 tys,
A ja 60.
I na więcej nie miałem siły.
więc nie mam własnych doświadczeń, ale
> przymierzałem się kiedyś do kupna i przewaliłem cały internet.
A ja sprawdziłem empirycznie, na najbogatszej wersji.
Męczyłem się z badziewiem przez ponad 3 lata i powiedziałem dość, gdy
serwis po kolejnej, kilkunastej próbie, nadal nie był w stanie naprawić
stukającego układu kierowniczego/zawieszenia.
To jest wyrób samochodopodobny, a nie samochód.
Niedorobiony w każdym względzie.
Tylko w miarę dzielny w lekkim terenie.
> Co komfortu też nie podzielam negatywnych opinii, miałem akurat diesla,
> nie jest nadmiernie głośny, nie ma aż tak krótkich siedzeń, itd.
Zależy do czego porównujesz i jaką wersję.
Benzyniakiem, który miałem dłuuuugo jako zastępczy jeździło sie całkiem
fajnie, ale diesel to traktor, kórym jeździ się ciężko.
Przynajmniej przy 1.6/1.7 crdi z Kii, który to silnik miałem przed i mam
po Dusterze.
> Oczywiście trzeba mieć świadomość, że jest to bardzo prosty i podstawowy
> model, więc wyposażenie i wystrój są sromne. Ale koncepcja i część
> elementów pochodzi z X-Traila, który był dość dzielnym autem. trochę
> irytujące są krótkie przełożenia, ale to po to, aby zastąpić brak
> reduktora.
A do czego Ci krótki 6 bieg i jaki to ma związek z reduktorem?
Następne wpisy z tego wątku
- 09.05.19 17:28 Borneq
- 09.05.19 17:42 wowa
- 10.05.19 17:49 Cavallino
- 10.05.19 17:52 Cavallino
- 10.05.19 18:03 Borneq
- 11.05.19 08:00 Cavallino
- 12.05.19 21:39 adam
- 15.05.19 23:14 j...@i...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław