  • Data: 2019-05-09 17:11:59
    Temat: Re: Tania terenówka
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08-05-2019 o 20:24, adam pisze:

    > Nie demonizowałbym, awaryjność na tle innych wcale nie wygląda źle.

    Wygląda gorzej niż źle - gorzej wyglądało to tylko na Megane II -
    oczywiście to ten sam koncern.

    > Zrobiłem tylko ok. 3 tys,

    A ja 60.
    I na więcej nie miałem siły.

    więc nie mam własnych doświadczeń, ale
    > przymierzałem się kiedyś do kupna i przewaliłem cały internet.

    A ja sprawdziłem empirycznie, na najbogatszej wersji.
    Męczyłem się z badziewiem przez ponad 3 lata i powiedziałem dość, gdy
    serwis po kolejnej, kilkunastej próbie, nadal nie był w stanie naprawić
    stukającego układu kierowniczego/zawieszenia.

    To jest wyrób samochodopodobny, a nie samochód.
    Niedorobiony w każdym względzie.
    Tylko w miarę dzielny w lekkim terenie.

    > Co komfortu też nie podzielam negatywnych opinii, miałem akurat diesla,
    > nie jest nadmiernie głośny, nie ma aż tak krótkich siedzeń, itd.

    Zależy do czego porównujesz i jaką wersję.
    Benzyniakiem, który miałem dłuuuugo jako zastępczy jeździło sie całkiem
    fajnie, ale diesel to traktor, kórym jeździ się ciężko.
    Przynajmniej przy 1.6/1.7 crdi z Kii, który to silnik miałem przed i mam
    po Dusterze.

    > Oczywiście trzeba mieć świadomość, że jest to bardzo prosty i podstawowy
    > model, więc wyposażenie i wystrój są sromne. Ale koncepcja i część
    > elementów pochodzi z X-Traila, który był dość dzielnym autem. trochę
    > irytujące są krótkie przełożenia, ale to po to, aby zastąpić brak
    > reduktora.

    A do czego Ci krótki 6 bieg i jaki to ma związek z reduktorem?