  • Data: 2011-06-27 19:48:00
    Temat: Re: Tanie czujniki cofania z allegro
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartek" <N...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:iu9u9o$dtg$1@node2.news.atman.pl...
    > Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > czesc,
    > i masz jakies na oku? ja bym chcial wreszcie! coś zamontować, bo
    > widoczność w lybrzedo tylu jest do dupy.
    >
    > a ktos zwas ma doświadczenia z kamera cofania? uzywal ktos?

    Ja mam w tej chwili czujniki (zamontowane przy zakupie auta przez ASO) oraz
    kamerę, która dołożyłem po roku z hakiem, razem z nawigacją 2 din. Kamerka
    widzi dół zderzaka (bo zamontowana jest w klapie) i dzięki temu moge
    dojechać na centymetry. wadą jest konieczność uruchamiania navi, czego
    często nie robię jeżdżąc na po miescie na krótkich trasach i wtedy korzystam
    z czujników. Kamerka jest genialna, to zupełnie "inna bajka", widac bardzo
    dobrze, ze dwa razy uratowała np. dzieciaka sąsiadów, który wbiegł za moje
    auto (choć prędkosć niewielka, to czujniki zareagowały jak już prawie
    przebiegł). W nocy obraz jest czarno biały, ale światłą cofania wystarczają,
    żeby wyraźnie widzieć co jest za autem. Montaż upierliwy, ale poza tym to
    same plusy.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi